bah freerolls

• nicolaius
      nicolaius
      Silver
      Moet ff m'n ei kwijt over al die donks die meedoen in wsop freerolls op
      FT. Speel ik netjes (HAHAHAHAHAHAHAHAHA )rustig aan volgens sss
      de 1ste ronden om die allin sukkels te ontwijken.
      DAT had je gedacht, man niets is zo erg om met een sterke hand er uit gesuckt worden door een donk met nix,want die z'n trips of set .
      De handen posten heeft geen zin want dat zijn inmiddels al zoveel
      dan wordt ik beschuldigd van flooden.
      Ik ga gewoon stug door het is me al eens gelukt om in de 2e ronde te geraken ,'t zal me nog een keer lukken. Dan zitten er minder donkish
      spelers in,let wel dan zijn ze er zeker ook nog hoor!!!!
      de groeten en veel pokerplezier.

van Nicolaius
  • 8 antwoorden
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door nicolaius
      Moet ff m'n ei kwijt over al die donks die meedoen in wsop freerolls op
      FT. Speel ik netjes (HAHAHAHAHAHAHAHAHA )rustig aan volgens sss
      de 1ste ronden om die allin sukkels te ontwijken.
      DAT had je gedacht, man niets is zo erg om met een sterke hand er uit gesuckt worden door een donk met nix,want die z'n trips of set .
      De handen posten heeft geen zin want dat zijn inmiddels al zoveel
      dan wordt ik beschuldigd van flooden.
      Ik ga gewoon stug door het is me al eens gelukt om in de 2e ronde te geraken ,'t zal me nog een keer lukken. Dan zitten er minder donkish
      spelers in,let wel dan zijn ze er zeker ook nog hoor!!!!
      de groeten en veel pokerplezier.

van Nicolaius
      Als ik het goed versta heb je het hier over tornoois? sss gaat dan namelijk niet echt goed :) .
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      ja die freerolls gaan ook nergens over.
      wat je het beste kan doen (slaat natuurlijk nergens op eigenlijk :D ), gewoon allin de eerste hand. als je wint heb je je stack verviervoudigd (of meer), dan normaal proberen verder te spelen. als je verliest, start je n nieuwe (ze starten toch elke 5 minuten)
    • Gajin
      Gajin
      Bronze
      waar vind je die wsop freerolls dan op fulltilt
      alvast bedankt
    • Aceswithyou
      Aceswithyou
      Bronze
      daar moet je echt voor gaan zitten maat.

Toernooien > Satellieten en Series > Ze komen om de 5minuutjes en je moet onderhand instant-joinen, want anders zitten ze meteen vol.

Wees gewaarschuwd: De lui daar gaan in de beginronde meteen all-in en da's bout.

Het is mij twee keer gelukt om aan de finale tafel te komen, maar de fish daar is zo groot, dat zelfs als je AA hebt je verliest, omdat er niet 1 all-in gaat, nee ze gaan allemaal all-in.

Zit het uit totdat de grootste losers wegzijn en dat spelers beginnen te betten ipv te shoven. ;)

EDIT: Sorry, niet bij satellieten, da's voor poker after dark plekje. Bij Series moet je ff de buy-in sorteren dat hij bij freeroll "beperkt" begint. Daaronder komt de Freeroll "inschrijven" om de zoveel minuten
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Gajin
      alvast bedankt
      Nope niet op FT, maar op Pokerstars!! Je kan hem 1 keer in de week spelen, dus ga er lekker voor zitten :D
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door roycus
      Oorspronkelijk gepost door Gajin
      alvast bedankt
      Nope niet op FT, maar op Pokerstars!! Je kan hem 1 keer in de week spelen, dus ga er lekker voor zitten :D

ook op full tilt :D

round 1 start elke 5 minuten. Select op tournaments en dan tabje "series"
    • Gajin
      Gajin
      Bronze
      ik ben altijd te laat met registere voor die toernooien op fulltilt. kan ik op de een of andere manier zien hoe laat die WSOP freerolls beginne
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      je moet echt op de pagina van de "series" blijven. en dan selecteer je op buyin (2 keer) zodat freerolls bovenaan staan.

en als de freeroll verschijnt, meteen klikken (goeie oefening voor je fijne motoriek :D ), wees snel want na 10 seconden is het meestal al veel te laat, dan zijn de eerste mensen al allin :P