NL2: QQ vs A4

• Aceswithyou
      Aceswithyou
      Bronze
      Gedeeld aan Ace with you [Q :diamond: Q :spade:]
      Maeiyr: foldt
      SuperDuty 74: foldt
      Ace with you: raiset $0.06 naar $0.08
      brokemon: foldt
      Daffie: foldt
      jackdewipper: foldt
      SilOrs67: raiset $0.34 naar $0.42
      Ace with you: raiset $0.58 naar $1 en is all-in
      SilOrs67: callt $0.58
      *** FLOP *** [8 :club: 9 :diamond: 5 :heart:]
      *** TURN *** [8 :club: 9 :diamond: 5 :heart:] [K :diamond:]
      *** RIVER *** [8 :club: 9 :diamond: 5 :heart: K :diamond:] ] [2 :heart:]

Ik heb geprobeerd deze hand te posten met weaktight.com, maar hij zegt dat het een unsupported format is (ik denk, omdat het in het NL is)

Anyway, wat background informatie:

Ik heb deze zelfde hand 1 hand eerder gespeelt tegen 3 andere. Ik ging toen ook all-in en toen bleek maar 1 persoon KK te hebben en die nam dus de pot mee. Ik reloadde voor $ 1,00 (want lager dan 1BI gaat pokerstars niet) en kreeg dus meteen dezelfde hand als startershand.

Hoe vinden jullie dat ik deze heb gespeelt en moet ik hem vaker zo spelen?

EDIT: Ik heb hem gespeelt zoals de SSS-tool gemaakt door Zeezout mij adviseerde.
  • 7 antwoorden
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Helemaal goed gespeeld! Nh.

Klopt hoor, dat het komt omdat ie op nederlands staat, dat dat converten niet gaat.

Succes met SSSen ;)

Gr,
      Leo
    • Aceswithyou
      Aceswithyou
      Bronze
      Aha ok :) Ik heb de lang. voor mailen op engels gezet nu :)

Dus deze hand is prima gespeelt? :) Zou ik alleen zo moeten spelen in een heads-up of net als wat ik al zei met meerde die all-in gaan?
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Let erop dat je stack maar 20BB is! Dus 0.40 op NL2 en $1 op NL5.

http://poker-tools.flopturnriver.com/Hand-Converter.php is een goede converter, je moet wel je HH in het engels doen inderdaad.

Je moet naar Options --> Instand hand history options --> Aanvinken dat ie ze moet opslaan en Language daar op English zetten, dan kun je ze later ook nog terugvinden op je computer.
    • Aceswithyou
      Aceswithyou
      Bronze
      @Yoghi: Mij was verteld, dat ik met 10,90 BR op NL2 moest spelen, maar aangezien de laagste buy-in 1 dollar is speel ik nu dus met 1 dollar op NL2.

Ik moet dus 1 limiet hoger spelen?

EDIT: Ik kan niet op NL5 spelen, want op Pokerstars is het minimale bedrag 2 dollar. Ik wil liever niet weer snel broke gaan, dus speel ik liever even op NL2 met 1 dollar totdat ik niet zo dicht bij broke-to-the-bone zit.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Dat kan wel, maar dan kun je geen SSS spelen.
    • Aceswithyou
      Aceswithyou
      Bronze
      Ja en op het moment is SSS het enige wat ik een beetje leuk spelen vind aangezien ik maar 7 euro gestort heb:)

Ik wil nu eens net als iedereen maanden doen over een BR, maar wel met progressie en niet met downswings waardoor ik meteen blutga :P (bvb als ik verlies meteen een heads-up match starten om te doublen waarna ik dus gewoon blut ben:P )
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      SSS kan je alleen spelen met 20BB, ws is de laagste limiet waar je het dan kan doen op 10NL. Neem aan dat je de 50$ startkapitaal dan verloren hebt. Met 7 euri BR kan je mss beter limit proberen, met SSS ben je vrij kansloos dan imho.

QQ hand is verder ok gespeeld. Met een raise en reraise na je kan je overwegen QQ te folden, maar op 2NL zou ik hem ws pushen. Wordt niet echt goed gespeeld daar. Een fold is dan wel minder variance en dat kan je met jou BR nu wel gebruiken.

Maar limit is denk ik een betere optie voor je BR.