50€ bonus bij Mansion

• Mldn08
      Mldn08
      Bronze
      Ik heb me al een tijdje geleden aangemeld bij pokerstrategy.com & heb de quiz ook gehaald..
      Maar de 50€ bonus wacht ik nog steeds op! Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?

Mvg
  • 5 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi Mldn08,

Welkom bij PokerStrategy!
      Allereerst zou ik DIT artikel nog even doornemen en dan met name stap 4. Staat het niet in je algemene balance dan kun je het beste een ticket schrijven in het Engels naar onze support.

Om een ticket te kunnen aanmaken kun je boven in het menu op "Help" klikken en dan rechts bovenaan op "nieuw ticket aanmaken".
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi MLdn08,

Jouw aanmelding bleek ook bij de eerste aanmeldingen te zitten, waarbij er technische problemen zijn. Hier wordt op dit moment aan gewerkt en ik hoop dat dit snel opgelost zal zijn. Excuses voor het ongemak.
    • Mldn08
      Mldn08
      Bronze
      Thnx :) .
      Ik was er idd ook achter, had nog wel een Ticket gestuurd, maar daar stond hetzelfde in als jou 2e berichtje..
      Thnx voor de moeite!
    • Mldn08
      Mldn08
      Bronze
      Ps. Ik heb helemaal geen e-mail van Pokerstrategy gehad om een ID kaart op te sturen? Ik snap er niets van.. Het staat ook niet bij ongewenst! Misschien dat ik daardoor myn 50€ nog niet heb ontvangen..
      Zou iemand hier even naar kunnen kijken?

Mvg :)
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi Mldn08,

Ik heb helemaal geen e-mail van Pokerstrategy gehad om een ID kaart op te sturen?

De ID check is incidenteel, niet iedereen hoeft een ID op te sturen. Mocht dit wel het geval zijn dan ontvang je hierover een e-mail.