de demonen uitgedreven! :)

• martyk32
      martyk32
      Bronze
      Hey allemaal,

kan nu eindelijk melden dat ik de 150 dollar grens over ben bij partypoker! :D en ook de 50 euro bij titan poker heb ik gehaald maar bij partypoker zat me meer dwars.

Na een hoop leed van die downswing (135 -> 75 gedaald) kon ik 25 dollar krijgen voor 2500 partypoints en sindsdien is het eigenlijk weer steeds beter gegaan.

Door die downswing was ook de hele lol eraf gegaan en ik had zoiets van uitcahen en wegwezen daar. Maarja toch doorgegaan en nu toch wel blij dat ik dat deed.

Ook hielp het me erg dat ik niet zon druk meer op mezelf zette. Wilde eigenlijk wel serieus pokerspeler worden, maar heb nu wel door dat je eerst wel een aantal jaar ervaring mag hebben om dat serieus aan te pakken dus dat idee heb ik in de vriezer gegooid en misschien over een jaar of 5 dat ik er wel voor ga dat pokerpro. Lijkt me wel wat nml. Voor nu gewoon relaxed spelen zonder enige druk.

Wel leuk, ik heb altijd gezeik met die KK en dat was juist de hand die me grens overhielp. Moet wel zeggen dat het af en toe een aggressieve bedoening is bij die partypoker en ik kan iedereen aanraden om bij titan te gaan spelen, tgaat daar stukken makkelijker, ze raisen je amper en checken echt superveel in tegenstelling tot partypoker, niemand checkt daar iets, tis maar betten, betten, betten. Some agressive fishes i tell u

Dus tot zover! Op naar de 200 voor mij :D spreek jullie op het forum weer
      gr marty
  • 4 antwoorden
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      [img]c:\graph.png[/img]
    • SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Proficiat! Nu op naar de 1000 zeker :p.

Op de lage limieten moet je maar eens naar pacific komen als je echte donktafels wilt ;) .
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      congratz! toch vanaf je dieptepunt je BR verdubbeld :D
      Maar vooral leuk dat je weer plezier in het spelletje hebt. Dat is toch t allebelangrijkste, wat voor verdere doelen we ook in ons achterhoofd hebben.

GL!
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      haha jah! :D

naar de 1000, ik merk alleen nu pas dat het op titan poker veel gemakkelijker is dan op partypoker. Ik weet niet precies waarom maar ze gooien je niet zo vaak voor het blok. Op party is het 1 gekkenhuis.

Ik probeer nu gewoon elke dag wat eurotjes/dollartjes te halen en dan vind ik het best. Niet veel winst niet veel verlies. Werkt prima :) zo had ik dan gister 11 dollar drbij en heeft denk ik te maken dat ik niet zoveel druk op mezelf leg. Is wel lekker, ik verlies nu amper nog buyins op gister na had ik trips A10 tegen KT en die gast rivert me, ik kan denk ik slecht tegen me verlies. Ik vind dat zo k*t als dat gebeurt, maar koet

Ik spreek jullie weer!