3 maal KK

• Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Hier driemaal KK, the usual.. goed gespeeld? Lijken me op het eerste zicht wel cava.

Known players: (for a description of vp$ip, pfr, ats, folded bb, af, wts, wsd or hands click here)     
      Position:
      Stack
      Hero:
      $5,02
      BB:
      $7,97
      UTG+1:
      $4,34
      MP3:
      $4,49

0,02/0,04 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP1 with K:spade: , K:diamond:
      UTG+1 calls $0,04, UTG+2 folds, Hero raises to $0,20, MP2 folds, MP3 calls $0,20, 3 folds, BB calls $0,16, UTG+1 calls $0,16.

Flop: ($0,82) J:club: , A:spade: , 3:club: (4 players)
      BB bets $0,50, 3 folds.

Final Pot: $1,32

Known players: (for a description of vp$ip, pfr, ats, folded bb, af, wts, wsd or hands click here)     
      Position:
      Stack
      Hero:
      $7,19
      BB:
      $5,06

0,02/0,04 No-Limit Hold'em (7 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP2 with K:diamond: , K:club:
      MP1 folds, Hero raises to $0,16, 4 folds, BB raises to $0,40, Hero calls $0,24.

Flop: ($0,82) A:spade: , J:diamond: , 2:heart: (2 players)
      BB bets $0,60, Hero folds.

Final Pot: $1,42

Position:
      Stack
      Hero:
      $6,73
      MP2:
      $3,28

0,02/0,04 No-Limit Hold'em (10 handed)

Preflop: Hero is BU with K:heart: , K:spade:
      4 folds, MP2 raises to $0,28, 2 folds, Hero raises to $0,90, 2 folds, MP2 calls $0,62.

Flop: ($1,86) 7:spade: , A:club: , A:diamond: (2 players)
      MP2 checks, Hero bets $1,20, MP2 folds.

Final Pot: $3,06
  • 8 antwoorden
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Die 2e had je echt moeten reraisen prefop. Alleen AA is een sterkere hand, dus moet je hem hier dwingen voor stacks te spelen door te reraisen...
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Neoken
      Die 2e had je echt moeten reraisen prefop. Alleen AA is een sterkere hand, dus moet je hem hier dwingen voor stacks te spelen door te reraisen...
      Idd, dit vergeet ik nogal eens met sterke handen :) .
      Thx.
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      Eerste hand is check fold.
      - Je hebt middle pair tegen (EDIT (DACHT EERST 4):3 tegenstanders. mAAR ALSNOG Hier cbetten IS volgens mij op de lange termijn EV 0!

Tweede hand is preflop 4-betten ( nog een keer reraisen )
      - Niet tricky spelen gewoon rammen! Je hebt KK tegen monkeyfish dus wil je het geld erin krijgen nu je nog voorligt. Ik zou er neits op tegen hebben als je preflop gewoon instashove had gedaan. Ik denk dat het makkelijker gaat als je preflop gewoon naar $1,5 of $2 raised.

Derde hand is check flop
      - Elke A gaat je callen, Alle andere handen gaan folden. Dus moet je chekken. Er is gewoon geen enkele scary card die er op de turn kan komen. De turn bet je dan gewoon 1/2 potsized en fold op reraise. Bij een call bet/fold je de river nog maals 1/3 tot 1/2 pot. (Niet te groot omdat QQ enzo nogsteeds heel bang zijn voor die twee azen. Bij een reraise heb je gewoon weer te maken met een A)
    • RRtwos
      RRtwos
      Bronze
      Eerste hand check fold?

Cbet lijkt mij zo te zien van de 3 handjes al 2x rendabel...hoezo 0 EV?
      Bij mij werkt dit vreselijk goed (wanneer men dit in alle realiteit weleens afwisseld)!!

En bij die laatste check flop? Dan bet elke donk je er af. Lijkt mij op die vergeten reraise na helemaal goed gedaan!
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      1) Nh

2) Reraise preflop, nooit KK slowplayen op de lagere limieten. Zoals gespeeld call ik 1 bet en fold ik tegen elke verdere actie.

3) Nh
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door RRtwos
      Eerste hand check fold?

Cbet lijkt mij zo te zien van de 3 handjes al 2x rendabel...hoezo 0 EV?
      Bij mij werkt dit vreselijk goed (wanneer men dit in alle realiteit weleens afwisseld)!!

En bij die laatste check flop? Dan bet elke donk je er af. Lijkt mij op die vergeten reraise na helemaal goed gedaan!
      Als je met 4 spelers op de flop zit called er in bijna altijd wel een persoon je cbet. Met een J of A of flushdraw. En dan kun je niet de turn gaan betten omdat je niet weet waar je tegen aan zit. Als je de flop checked kun je als doorgechecked de turn heel succesvol cbetten en vaak ook nog in bepaalde gevallen valuebetten....

In de derde hand heb je de juiste positie. Op dit soort flops ga ik gewoon voor potcontroll. De pot blijft heel klein op de turn
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Ik vind het helemaal niet zo'n vaststaand gegeven dat elke bij hand 3 elke A je gaat callen en andere handen gaan folden. Door het feit dat er al 2 A's op het bord liggen, zal ook je tegenstander terecht aannemen dat er minder kans is dat je zelf geen A hebt, en je lichter callen met TT-QQ. In dat geval kan je op de turn voor pot control gaan, waardoor je aangeeft dat je eigenlijk helemaal geen hand hebt, en lichter afbetaald worden op de river.
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      Ik begrijp wat je bedoelt en ik denk dat het opgaat voor veel spelers. Maar sommige mensen willen nog eens de turn bluffen zonder A als je de flop bet... Ik denk dat het afhangt van de situatie en het niet echt uitmaakt wat je doet want QQ called zowiezo elke turn bet en waarschijnlijk ook de river puur omdat de pot niet groot is. Als je de flop bet en de turn checked neem je een zwak uitziende lijn aan. Dit is goed en slecht... Maar zoals ik al zei hangt het van de spelers af.

Misschien is het idd beter tegen de meeste vissen zo als jij te spelen.