KJo

• Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Villain was al continu preflop aan het raisen met werkelijk alles.

Known players: (for a description of vp$ip, pfr, ats, folded bb, af, wts, wsd or hands click here)
      Position:
      Stack
      Hero:
      $13,48
      BU:
      $4,92
      SB:
      $0,28

0,02/0,04 No-Limit Hold'em (3 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with J:heart: , K:club:
      BU raises to $0,12, SB calls $0,10, Hero calls $0,08.

Flop: ($0,36) J:club: , T:club: , Q:club: (3 players)
      SB checks, Hero checks, BU bets $0,24, SB raises to $0,16 (All-In), Hero calls $0,24.

Turn: ($1,00) 5:heart: (2 players)
      Hero checks, BU bets $0,72, Hero calls $0,72.

River: ($2,44) A:heart: (2 players)
      Hero bets $1, BU calls $1,00.

Final Pot: $4,44
  • 7 antwoorden
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Fold preflop normaal.

Anyway zoals gespeeld krijg je een serieuze lading aan outs op die flop: flushdraw, OESD en nog 2 J's die u waarschijnlijk de nuts geven(uitgaande van het feit dat villain nog geen flush of straight geflopt heeft, maar die kans is verwaarloosbaar klein denk ik). Met die hoeveelheid outs zou ik gewoon zelf betten.

Als ge dan nog hit op turn of river (en die kans is redelijk groot) is uw hand veel beter gemaskeerd en kunt ge er veel meer uithalen imo.
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Zoals ik al zei, villain raisede preflop met eender welke hand, wat ik doe met zulke spelers is redelijk goede handen gewoon meelimpen, sterke handen reraisen.

Interessant, mij lijkt het altijd beter af te wachten wanneer je dergelijke draws hebt.. ook om als het ware een eventuele 'trap' op te zetten. De undersized bet op de river deed ik in de hoop dat hij me zou reraisen.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      undersized bet is nergens voor nodig, je laat value liggen.
      Bet gewoon zelf 2$ of 1.90$
      dingen doen in de hoop dat hij raised is stom want meestal raised hij niet

groeten
    • ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Hij gaat je echt niet raisen, tenzij hij ook een koning heeft... En waarom zou je dat dan willen, er is zelfs een kans (klein ok) dat ie een flush heeft...
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Als 2 maal gewoon check/called en dan plots donkt als je uw draw hit gaat die ander het plaatje ook wel snappen ze.

Ge hebt voor de 2 draws alleen al 15 outs (2 extra outs voor de J's eventueel nog) Das minstens ongeveer 60% kans da ge hit op turn of river, dan moet je gewoon geld in de pot brengen imo. Meestal zetten ze je dan ook niet op een draw waardoor het kassa kassa is wanneer ge hit...
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      call preflop is ok maar ik raad het jou niet aan omdat ik na die AK hand wel het idee had dat je nog neit echt weet waar je mee bezig bent... Moet je niet vervelend opvatten maar alleen maar als pluspunt! Je kunt namelijk nog heeeeel veel leren en dat is positief!

Call preflop ok

Flop heb je heeeeeeeeeeel veel outs!!!!

soms een paar boeren
      heel af en toe is een koning voldoende
      elke klaver is vaak genoeg
      de azen voor je straat!
      negens
      en natuurlijk alle royalkaarten
      ==============================================

Maar feit is dat je neits meer dan middle pair hebt tegen iemand die lead tegen 2 spelers en meestal wel toppair heeft.

Feit is ook dat je met de 2 kaarten die nog moeten komen vaak zon 50% en soms wel meer kans hebt om de winnende hand te maken op de river.

Dit resulteerd in het liefste all in gaan op de flop.

Hoe doen we dat?

We betten zowiezo de flop en als hij raised schuiven we de volle lading erin! :) Ding is dat mensen ons gewoon vaak niet afbetalen als we onze draw hitten omdat het veels te duidelijk is dat we hem hebben.

Als hij je alleen called bet je de turn nogmaals iets van 2/3 pot.
      ===============================================

Tip die ik je geef is gewoon ff programma downloaden dat heet pokerstove en gewoon beetje kutten met ranges enzo. Ook kijken wat er op de turn gebeurt en zelf bedenken wat de beste plays zijn.

groeten,

Jonas
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Preflopcall is ok omdat de raise van de button komt en de SB toch al zo goed als all in is.
      C/r de flop. Je hebt een paar / een open ended straight flush draw. Tegen elke mogelijke hand heb je minstens 50% equity.

Zoals gespeeld is c/c op de turn ok, maar ook hier hou ik meer van een c/r vanwege de odds + fold equity.

River is idd een valuebet, maar ik zou ietsje meer betten, ~1.4.$