De beste manier om geld over te zetten van 1 poker client naar een andere

• MiXzZ
      MiXzZ
      Bronze
      Hey,

De naam van de thread zegt het al. Ik heb mn bonus op FT bij elkaar gespeeld en wil mn geld dus overzetten naar Pokerstars om daar de bonus bij elkaar te spelen.

Maar hoe doe ik dit het beste? Ik probeer mijn geld van Full Tilt af te krijgen maar ik word echt niet wijs uit hun withdrawel opties. Ze hebben er een boel maar niks simpels als gewoon het geld meteen naar mijn bank ofzo.

Welke method gebruiken jullie en hoe handig is dat? Ik ben halverwege het maken van mijn netteller account gestrand op de stap waar ik het wil upgraden door mn ID in te scannen (ben op responce aan het wachten). Ook zegt Full Tilt dat ze sowieso niks overmaken naar een methode waarvandaan je nog niks gestort hebt. Iedere keer als ik op Netteller klik bij withdrawl kom ik op een pagina over hoe je een netteller account moet maken.

samengevat: Ik snap er dus geen bal van
  • 11 antwoorden
    • raasz
      raasz
      Bronze
      Handig dat iemand de vraag al stelt want ik zit met hetzelfde probleem. Ik wil mijn bankroll van partypoker naar pokerstars brengen en gebruik maken van een first deposit. Ik kom dezelfde problemen tegen. Tips zijn dus ook voor mij welkom!
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      voordat je kan withdrawen zul je eerst zelf een deposit moeten maken (dat is bij elke pokerroom zo). nu zal dat in het vervolg niet meer gebeuren omdat je nu bij pokerstars soweiso een storting maakt.

je kunt inderdaad een neteller account maken of een moneybookers account maken.

aangezien je neteller al hebt aangemaakt zou ik gewoon even wachten op hun reply.
      daarna moet je dus eenmalig iets van je eigen geld uploaden naar je neteller en dat storten op full tilt. Zodra je dat gedaan hebt, withdraw je het hele bedrag (of zoveel als je wilt) terug naar je neteller account. vanaf daar maak je dan weer je storting naar pokerstars.
      Je zult dus wel een beetje eigen geld moeten storten (volgens mij is dat bij full tilt minimaal 50$). een optie om dat te omzeilen zou zijn om via een player transfer 50$ naar iemand te transferen, die geeft je dan 50$ op je neteller account, die je vervolgens stort op full tilt, en daarna withdraw je het geld.
      Ik gebruik zelf moneybookers, dus ik kan je hier niet bij helpen, maar misschien dat je iemand kent ? anders zul je zelf gewoon 1malig moeten storten.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      dus hoe ziet dit er dan uit.

JE BANK upload money naar --> Moneybookers/Netteler deposit naar pokerroom --> Full Tilt, withdraw ---> moneybookers/neteller deposit naar andere room/withdraw naar je bank --> pokerstars/Je bank.
    • DarthBobo
      DarthBobo
      Bronze
      Ik zit een beetje met hetzelfde... Ik zal een first deposit op Titan moeten maken (neteller of moneybookers waarschijnlijk) voordat ik kan withdrawen.

Aangezien ik wel mijn first deposit bonus volledig wil benutten ga ik 300$ zelf moeten investeren :) . In het begin vond ik dat risicovol klinken... maar dat is het natuurlijk niet. Na mijn first deposit kan ik - als ik het zou willen - gewoon die 300$ terug withdrawen.
    • Pasleppa
      Pasleppa
      Bronze
      Bij Everest poker kan je wel withdrawen zonder ooit iets gestort te hebben.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      ok, thnx. dat wist ik niet, weer wat geleerd :D
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      ik gebruik zelf Click & Buy, maar ik weet niet of dat overal kan worden gebruikt
    • LinCity
      LinCity
      Bronze
      Darthbobo ik heb zonder ooit gestort te hebben wel 340 euro via bank transfer op titan kunnen withdrawe.
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Je hoeft zelf niet te storten.. Als je $50 gratis krijgt dan zul je eerst de bonus die erbij hoort vrij te spelen. Of een x aantal punten te behalen in de pokerroom. Als je dat hebt bereikt kun je withdrawen.

Ik weet niet hoe het zit als je alleen met freerolls een BR bouwt.
    • Kapstok
      Kapstok
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door LurkerBelow
      Je hoeft zelf niet te storten.. Als je $50 gratis krijgt dan zul je eerst de bonus die erbij hoort vrij te spelen. Of een x aantal punten te behalen in de pokerroom. Als je dat hebt bereikt kun je withdrawen.

Ik weet niet hoe het zit als je alleen met freerolls een BR bouwt.
      In het ergste geval stort je gewoon $10 (minimum bedrag op meeste pokerrooms), dan kan je ook meteen alles uitbetalen ;) kost je dan xx% meer dat het uitbetalen kost (poker room >> moneybookers >> bank, neemt moneybookers 3% ofzo van je totale uitbetaling.
    • oisterwijk1
      oisterwijk1
      Bronze
      Ik gebruik moneybookers,een account hiervan is in 5 minuten gemaakt.