te enthousiast?

• Pinowww
      Pinowww
      Bronze
      PokerStars No-Limit Hold'em Tourney, Big Blind is t250 (8 handed) Poker-Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver)

Hero (t15931)
      Button (t23809)
      SB (t31830)
      BB (t16610)
      UTG (t7320)
      UTG+1 (t15655)
      MP1 (t11734)
      MP2 (t26936)

Preflop: Hero is CO with T, 9.
      1 fold, UTG+1 raises to t750, 2 folds, Hero calls t750, 2 folds, BB calls t500.

Flop: (t2175) 4, Q, J (3 players)
      BB checks, UTG+1 checks, Hero bets t1750, BB calls t1750, UTG+1 folds.

Turn: (t5675) 3 (2 players)
      BB checks, Hero bets t4250, BB calls t4250.

River: (t14175) A (2 players)
      BB checks, Hero bets t9156,
      BB calls t9156.

Final Pot: t32487

Results in white below:
      BB has Kc 2c (flush, ace high).
      Hero has Tc 9c (flush, ace high).
      Outcome: BB wins t32487.

positie preflop, deepstacked, gewoon moeten folden?
  • 4 antwoorden
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      gewoon de river check behind.

over het algemeen callen alleen de betere handen bij zo`n shove.

naar mijn idee gewoon checken en als je de pot pakt leuk. maar geen extra risico nemen.

btw dit zeg ik natuurlijk ook voor een groot deel door je titel.

je geeft hiermee al aan dat je hem hebt verloren, en dat beinvloedt mijn gedachtengang
    • Pinowww
      Pinowww
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door marcelhermus
      gewoon de river check behind.

over het algemeen callen alleen de betere handen bij zo`n shove.

naar mijn idee gewoon checken en als je de pot pakt leuk. maar geen extra risico nemen.

btw dit zeg ik natuurlijk ook voor een groot deel door je titel.

je geeft hiermee al aan dat je hem hebt verloren, en dat beinvloedt mijn gedachtengang
      Ik begrijp wat je bedoelt, alleen vind ik het vrij vreemd alsie een draw zover zou callen, ook implied zou dat gek zijn. Als je naar de hand kijkt kan ik eigenlijk geen enkele draw bedenken die op de turn kon callen en met een set zou hij me misschien nog afbetalen op de manier hoe ik hem speelde.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      flop goed gespeeld.
      turn check behind.
      river value bet.

Je moet er gewoon van uit gaan dat je de beste hand hebt. Je drawde hier naar je flush en je hebt hem gehit. De kans dat hij ook een flush heeft is vrij klein en er zijn een boel handen die de potsize bet nog callen. zeker op een wat lager niveau zijn er maar weinig mensen die een set of een straight weg kunnen leggen. als je geraised word op de river moet je wel bang gaan worden.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      fold preflop, verder zou ik de turn behind checken, en de river openshoven. Flush over flush, ach w/e, cooler, get over it. Happens...

Geen results posten idd, is beter. Hoewel het hier wel overduidelijk is dat je broke moet gaan trouwens, dus beinvloed me hier niet.

Verder zou ik met suited connectors niet meer dan ~3% van mn stack gebruiken om te callen, dus zou ik hier preflop folden. Je krijgt niet de juiste implied odds.