NL10: freeplay

• Herseel
      Herseel
      Bronze
      Mocht ik de river gratis weggeven?

$0.05/$0.10 No Limit Holdem
      9 players
      Converted at weaktight.com

Stacks:
      UTG ($2.90)
      UTG+1 ($2.10)
      MP1 ($2.00)
      MP2 ($1.15)
      MP3 ($9.20)
      CO ($13.15)
      BTN ($8.15)
      SB ($19.25)
      Hero ($1.70)

Pre-flop: ($0.15, 9 players) Hero is BB 7:diamond: A:diamond:
      3 folds, MP2 calls $0.10, MP3 calls $0.10, 2 folds, SB calls $0.05, Hero checks

Flop: 4:diamond: 2:heart: K:diamond: ($0.4, 4 players)
      SB checks, Hero checks, MP2 checks, MP3 checks

Turn: 2:diamond: ($0.4, 4 players)
      SB checks, Hero checks, MP2 checks, MP3 checks

River: 8:diamond: ($0.4, 4 players)
      SB checks, Hero goes all-in $1.60, MP2 goes all-in $1.05, 1 fold, SB folds
  • 4 antwoorden
    • Aceswithyou
      Aceswithyou
      Bronze
      In mijn opinie, ja.

Liggend aan de stijl van deze speler had je dus het beste kunnen checken om te voorkomen dat hij uit de pot zou gaan, omdat hij misschien voor dezelfde flushdraw ging.

Aangezien jullie beide doorgecheckt hebben moest het dus wel duidelijk zijn dat hij of een set of een flush probeerde te drawen en als ik het board zo zie was er geen hogere nuts dan de full house met deuces.

De kans dat hij dat gehit had is zowiezo niet zo groot en dan zal hij waarschijnlijk wel gebet hebben ipv te checken als hij jou op een flush gooide.

Dus nogmaals, ik denk dat je hem goed in de val heb gelokt met je Flush ace high.

EDIT:

Je had of moeten betten vanaf het begin of zoals je hem gespeelt heb, want anders viel het wel op dat je opeens begon te betten.

Dus of continuation betten of checkraisen anders val je door de mand in meeste gevallen.
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Ben niet zo happy met de check op de flop en turn.
      Bet voor value, om toch al wat geld in de pot te krijgen en dan je flush wel te hitten.
    • Herseel
      Herseel
      Bronze
      Ben niet zo happy met de check op de flop en turn.
      Check op de flop komt omdat ik me strak aan de SSS houd (alvast toch de tool van zeezout en Simeonez).

Bet op de turn zie ik je punt. Ik zag op het moment van spelen niet echt een hand die me beate en daardoor check ik (in de hoop dat er nog een :diamond: kwam).
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Met meerdere tegenstanders speel je je draws passief. Dus je check op de flop is ok. Zou hem op de turn wel gebet hebben, je moet gewoon ABC poker spelen op 10NL. Dus wanneer je wat hebt betten en check/fold wanneer je niets hebt.