Win 1 van de 3 backdeals voor de battle of the donkeys!

• Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Er zullen 3 extra backdeals worden verdeeld voor de Battle of the Donkeys aanstaande zondag!

Een backdeal houdt in dat wij de buy in betalen en dat een eventuele opbrengst 50/50 wordt verdeeld.

Hoe kom je in aanmerking voor een backdeal?

Schrijf je motivatie in deze thread. Geef daarin aan waarom we jou moeten kiezen voor een backdeal. Dat kunnen resulaten uit het verleden zijn, maar natuurlijk ook een andere motivatie. Vermeld tevens je PokerStars accountname indien deze nog niet in DEZE thread vermeld staat!

Wanneer zijn de winnaars bekend?

De winnaars worden zondagmorgen om 9.00 uur gekozen en het geld zal dan direct worden overgeboekt naar jullie account. Schrijf je dan ook direct in, want het toernooi zit vaak al een aantal uur voor aanvang vol!

De 100K Gtd op Pokerstars begint zondag om 21.30 uur en kun je vinden in de PokerStars lobby via:
      "Tourney" -> "Special" -> "Sunday Hundred Grand"

Meer info over de battle of the donkeys kun je HIER vinden.
  • 40 antwoorden
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      tsja..... waarom voor mij kiezen

Ik ben bezig aan een opmars in dit toernooi. Werd ik de 1e keer nog op plaats 11.000 uitgeschakeld (ik kreeg dan ook echt helemaal geen fatsoenlijke kaarten), de 2e keer liet ik nog eens 5.000 mensen extra achter me (ik had wellicht ITM kunnen folden, maar ik maakte een move -helaas tegen een monsterhand )......

en vorige week...... toen runde ik gewoon erg goed..... maar bleek ik toch teveel van mezelf gevergd te hebben overdag tijdens het feest in Rotterdam en in de Kuip waar mijn cluppie de beker won........ ik viel fokking in slaap...... waarna ik toch weer een betere klassering had neergezet dan in de 2e week: rond 4.000e

Nu zin ik op wraak jegens mijzelf...... ik voel dat ik ITM ga komen

ik doe hoe dan ook mee, maar het zou heel lekker zijn als ik een backdeal heb
    • Emtiy
      Emtiy
      Bronze
      Laat ik het ook maar eens proberen dan :) Had al veel eerder mee willen doen met deze battle, maar ik had helaas de laatste tijd heel weinig tijd om te pokeren. Nu wil ik weer meer gaan spelen en me vooral toeleggen op toernooien en SNG's. Met goed bankroll management uiteraard, maar dat betekend dat ik nog niet met dit toernooi mee kan doen.

Waarom mij kiezen? Ik ben nu dus vooral bezig met toernooien en SNG's, heb hiervoor de laatste tijd wat artikelen gelezen en ook Harrington on Hold em 1 en 2 goed doorgenomen. Ik heb het idee dat dit erg goed geweest is voor mijn skills, de laatste tijd gaat het redelijk goed in toernooien, ook al heb ik nog niet het geluk gehad om een hele hoge klassering te behalen. Wel kom ik erg vaak ITM, ik schat dat dit zo 1 op de 3 keer is.

Ik las dat het niveau van de 100K niet al te hoog is en hier heb ik zeker veel ervaring mee. Speel regelmatig het 1 dollar buy-in toernooi op everest poker en hier wordt niet vaak heel slecht gespeeld. In het begin kon ik hier weinig mee, probeerde gewoon goed te spelen, maar en normale bet wordt gewoon door de halve tafel gecalled.... Nu weet ik beter hoe ik hier mee om moet gaan en ik ben de laatste twee keer ITM gekomen, 15e en 80e van de 1000. Ook speel ik veel freerolls, bij de pokerstrategy basic kom ik ook regelmatig ITM. Ik heb met de winst hiervan en een aantal SNGs mijn titan bankroll van 0 naar 50 euro gebracht. Mijn SNGs gaan dus ook erg lekker, dus mocht ik aan de finaletafel komen heb ik zeker een kans om een mooi resultaat neer te zetten. Maar gelukkig kan ik niet alleen tegen donks spelen, bij de PS landenbattle ben ik tot mijn eigen verassing vrij makkelijk bij de eerste 6 gekomen terwijl mijn kaarten het grootste deel van de tijd gewoon heel slecht waren.

Een laatste reden waarom ik mee wil doen: Ik heb een account op pokerstars, maar wil nog niet depositen. Probeer wel wat geld te krijgen door freerolls te spelen, maar de freerolls op stars zijn zeker niet geweldig, hoe goed je ook speelt, voor je een keer een normaal bedrag wint kun je maanden verder zijn...

Hoop dus dat ik deze keer ook mee mag doen. Mocht ik een backdeal krijgen zal ik geconcentreerd en serieus gaan spelen om ook voor jullie een mooie prijs te winnen!
    • SonataWolf
      SonataWolf
      Bronze
      Hoewel ik nog een volwaardige buy-in in mijn Pokerstars account heb zitten zal ik toch nog maar eens proberen om jullie te overtuigen waarom ik opnieuw zou mogen meedoen. Deze buy-in heb ik overigens nog steeds van de video-wedstrijd en zal ik dus gebruiken in de eerste week dat ik geen backdeal in de wacht weet te slepen.

Waarom zou ik op zo'n laat uur, met zo'n groot deelnemersveld en met zulk een enorme prijzenpot mogen meestrijden in dit geweldige toernooi?
      Eerst en vooral is het late uur voor mij geen enkel probleem. Zoals ik bij mijn eerste deelname bewezen heb kan ik relatief geconcentreerd blijven tot vrij diep in de nacht. Ik ben gewoon van 's nachts te leren en heb zelfs het gevoel dat ik dan geconcentreerder ben dan overdag.

Kan de Wolf zich wel onderscheiden in zo'n groot deelnemersveld? Ik denk van wel. Heb mij afgelopen weken bijna iedere keer (3 op 8 deelnames) kunnen plaatsen in de grote freerolls op Stars (top 100 van 5000 tot 12000 deelnemers) en mag dus deelnemen aan de 2K freerolls. Het is dus zeer zeker mogelijk dat ik een groot veld kan outlasten en diep kan geraken.

Ben ik een kans op zoveel geld wel waard als freerollspeler? Ik ga zeker niet beginnen stressen als er veel geld op het spel staat, hoewel ik zo'n payout idd niet gewoon ben. Als ik poker heb ik maar 1 doel, en dat is de eerste plaats. Daarom kijk ik ook nooit naar de pay-out structuur lager dan die van de Final Table. Natuurlijk weet ik dat ik ongeveer 2 uur zal moeten spelen om ITM te komen maar hoeveel spelers dat exact zijn weet ik niet. Mijn enige referentie op dat vlak zijn de spelers aan mijn tafel en het feit of we hand voor hand beginnen te spelen of niet.

Waarom ik dan? Er zijn slechts drie plaatsen zie ik, terwijl er waarschijnlijk veel kandidaten zijn. Ik heb aan bijna elke wedstrijd deelgenomen, vooral om zo goed te weten te komen wat ik zelf kan/weet en wat niet. Het feit dat ik al enkele keren uitgekozen ben is een mooie extra. Bij mijn eerste deelname werd ik 999e van het totale veld. De volgende 3 keer wist ik niet ITM te komen.
      Was die eerste keer dan beginnersgeluk? Misschien wel. Toch ben ik eerder geneigd te zeggen dat dit niet zo is. Natuurlijk zal ik dit zeggen omdat ik mezelf wat wil aanprijzen om zo te mogen deelnemen. Maar in mijn eerste deelname had ik 1 gelukje nodig, maar dit bepaalde niet de rest van mijn toernooi aangezien het slechts voor een klein deel van men stack was. Tweede en vierde keer had ik pech/ geen geluk op de beslissende momenten. Over mijn derde deelname ga ik zwijgen want daar speelde ik gewoon bagger omdat ik nog een ander toernooi aan het spelen was waar ik vrij diep in ging geraken (ware het niet voor de bad beat aan het eind).

In tegenstelling tot vorige weken heb ik nu wel het gevoel goed te runnen in toernooien. Ik speel straks (zaterdag 4 uur) trouwens de 2K Weekly round 2, als opwarmertje. Morgen de freeroll en de SHG. Heel erg veel toernooien zijn dat niet, maar elk toernooi dat ik speel wil ik dan ook wel heel goed doen.
      Verder ben ik wel nuchter genoeg om te beseffen dat zelf een goede gezondheid en een frisse geest niet genoeg is om een knalprestatie neer te zetten. Natuurlijk moet er heel goed gepokerd worden (of gewoon niet slecht, gezien het bij momenten belachelijke niveau van de SHG) en moeten op cruciale momenten de kaarten meezitten.

Alvast veel succes aan al diegenen die gekozen worden voor dit wekelijkse PS-feestje en tot morgenavond!!!
    • Tomaat23
      Tomaat23
      Bronze
      Ik zal uiteindelijk toch wel niet uitgekozen worden dankzij mijn postcount.. Maar een Hollands spreekwoord luidt: Wie niet waagt wie niet wint, dus vandaar mijn motivatie.

Ik zou graag dit toernooi eens willen spelen, mijn interesses liggen al langer bij dit toernooi, heb ook vele malen de 2,20 satellite naar de SHG gecashed, maar nooit de tijd gehad om hem daadwerkelijk te spelen.

Aangezien de blinds 10 min. omhoog gaan en je een beginstack van 3000 hebt. Is de toernooistructuur in eerste instantie geen crapshoot. Het lijkt op een Full Tilt toernooi afgezien het feit dat de blinds daar minder snel in hoogte stijgen. Veel mensen denken dat het een crapshoot is en daar wil ik zoveel mogelijk gebruik van maken.

Ik denk dat tight spelen in het begin niet de oplossing is, omdat er veel fish is waar je een slaatje uit kan slaan. Daarom zou ik graag van start gaan met de methode hoe Shaun Deep een 4,40 $ 180 man toernooi speelt (ook bekent als donkamenten). De theorie is hier te vinden http://archives1.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Number=9209807&page=0 maar de hoofdreden is om marginale handen niet te hard te spelen in het begin, maar postflop enorm hard te spelen tegen de juiste personen. Zoals AQ, wanneer je hem pre flop raised en er komt een K op de flop moet je hem eigenlijk al wegleggen. Wanneer je marginalere handen limpt of minraised in het begin van het toernooi, verberg je je sterkte en trappen mensen sneller in je val. Het is een risico, maar ik denk dat wanneer je de juiste mensen aanvalt met deze techniek een dubbel binnen het eerste half uur mogelijk moet zijn zonder dat je een premium gehad hebt.

Op deze manier heb ik zelf ook eens een 4,40 $ gespeeld ( in totaal nu 3 ofso) en ben met deze tactiek 5de geworden. Ik ging als chipleader de finale tafel in, maar hier strande het helaas.

Ik hoop dat ik in aanmerking kom mijn nick @ stars is Superboer23.

Groeten,
      Thomas
    • iamthedanger
      iamthedanger
      Black
      waarom mij kiezen?
      omdat ik in het verleden wel een aantal tournooien gespeeld heb waar ik ITM ben gekomen, met wat hogere buy-ins, maar door slecht bankrollmanagement ( winst van 1000$+ en dan SNGS gaan spelen van 50$/100$) ging het uiteindelijk fout, weg bankroll en speel ik vooral cashgames om mn bankroll weer wat op te bouwen maar 11$ MTT's zijn me wat te duur atm.

Ook ik heb me verdiept in een aantal pokerboeken, waaronder Harrington's boeken, Ace on the River, Super Sytem I, en natuurlijk de strategie artikelen van PS die me persoonlijk erg geholpen hebben met het bouwen van een bankroll middels cashgamen.

Toch zou ik het leuk vinden om weer is een MTT te spelen, mijn nick op stars is JoshhhM en ik weet dat de resultaten niet erg goed zijn, ik ben op stars dan ook verkeerd begonnen namelijk door meteen grote bedragen te storten door mijn Titan/Party upswing met SNG's/MTT winsten. Nickname van PartyPoker is overigens envyjosh als je resultaten wilt bekijken.

Als laatste wil ik nog vermelden dat je mij moet kiezen omdat;
      - ik een geduldige speler ben en kijk naar de verschillende M-zones bij het bepalen van mijn spel ( ik houd me er niet 1 op 1 aan want ik vind dat je je niet 100% aan alle regeltjes moet houden maar zelf ook moet interpreteren wat het beste per situatie is)
      - ik weet hoe ik moet handelen in de verschillende stages van een tournooi
      - ik tiltcontrole heb ontwikkeld ;)
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Hmmm, ik zou graag een keertje mee willen doen. Ik heb niet echt veel MTT ervaring maar af en toe speel ik er eentje voor de lol. Meestal kom ik redelijk ver en regelmatig kom ik ITM. 2x FT

Vaak krijg ik niet echt kaarten om over te spreken maar toch weet ik regelmatig een aardige stack op te bouwen in de early-mid fase door op juiste momenten aan te vallen. Als de kaartjes een beetje meezitten kom ik al gauw een heel eind.

Als de blinds hoger worden ga ik wat tighter spelen en wacht op sterke handen. Helaas gebeurt het vaak dat ik juist met die handen tegen de lamp aanloop :( maar als ze goed vallen dan ben ik een 'force to be reckoned with' :P

Voorbeeld zijn de landenbattle toernooien. Daar ben ik iedere keer in de top 5 gekomen qua stack totdat de blinds hoog worden. Dan word ik wat passiever en wacht ik op het juiste moment.

1e toernooi 15e geworden toen ik met JJ tegen AA aanliep. zon 5000 chipjes
      2e toernooi 10e geworden toen ik met KK tegen AA kwam te zitten. zon 6000 chipjes.

Oh net nog een 30 man SNG gespeeld, 10e plek, zit shortstacked met KJ op button, ik ga all in en wordt gecalled door deepstacked met 9T, en jawel flop 91010.... de typische david handjes :P
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Tja, ik ga gewoon eens de finaletafel halen...... :D

Ik denk dat ik al wel heb laten zien dat ik deze toernooien erg serieus neem en ik kwam afgezien van de laatste keer (mede door omstandigheden), steeds verder. Bovendien leer ik steeds bij en verdiep ik me op het moment erg in MTT's qua studie.

Aan de andere kant wil ik ook anderen de kans geven om eens een schot te wagen, dus we zien wel even hoe het loopt.

In ieder geval iedereen succes!

Zeezout.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Ik heb al 3 keer gespeeld 1 keer itm gekomen en 1x bijna. Ik vind het nu wel tijd om iemand anders een kans te geven
    • elrio
      elrio
      Bronze
      ikzelf doe ook niet mee :p, Volgende week ga ik er helemaal voor met de 11$ die ik verdiende met mijn Instructievid een tijdje geleden.
      Ook doe ik waarschijnlijk niet mee met de Freeroll op titan door Plechtige communie van neef.

Good luck to ya all.

Elrio
    • Roodbaars1986
      Roodbaars1986
      Bronze
      waarom.... omdat ik het waard ben!

haha sorry kon het niet laten, ik ga eerst me spel aanscherpen dan pas zal ik zeggen van yo beam me up scotty and let me play

Succes allen
    • coolboyurct
      coolboyurct
      Bronze
      Door de quiz behaald te hebben met pokerstrategy heb ik $ 50 dollar verdient en deze op mansion gezet. Vandaag 3/4 weken heb ik dit bedrag al ver twintigvoudigd.

Door goed en rustig te spelen zal ik ook nooit blut gaan ( Natuurlijk zou het kunnen door veel bad beats krijgen ) Maar door de regels te volgen van een goed pokermanagement moet mijn bankroll stijgen.

Ik heb de kunst om rustig mijn handen te spelen. (Bij 80/85 % van de mensen zit daar vaak het probleem).

Ik hoop dat jullie mij uitkiezen om het tournooi te spelen mijn nick is coolboyurct.

Allen veel succes!
    • appeltje13
      appeltje13
      Bronze
      waarom ik?

omdat ik het voor mijn gevoel altijd goed doe in de 1000+ deelnemers toernooien. En de laatste paar weken ben ik erg sterk in deze toernooien (wel freerolls). Zie ook de stand van de titan League
      Vorige week vrijdag nog 82 geeindigd in 5K freeroll op partypoker met een deelnemersveld van 5900+
      Grote toernooien zijn mijn ding!!!
      dus, daarom verdiend
      appeltjeboom een backdeal

nick op pokerstars is ook appeltjeboom
    • Xiqu0n
      Xiqu0n
      Bronze
      Waarom de Royman:

Zoals verschillende mensen hier wel weten zit ik op het gebied van ITM wel goed. Helaas heb ik de afgelopen 2x slechter gepresteerd bij de 100k, maar bij de basic zat ik toch weer ITM met een mooie 45e plek (en gelijk in de top 5 van de headsup).

Ik kan verder niet echt veel meer zeggen dan dit. Misschien kan ik jullie nog doorverwijzen naar mijn topic waar jullie mijn groei kunnen zien, maar ik weet niet of dit bijdraagt aan een kans op een backdeal. Het komt erop neer dat ik van de 10 a 15 toernooien toch minimaal 5x ITM ben gekomen. Ook ben ik zoals de echte railers weten vaak als 1 van de laatste over van dit forum.

Indien er voor mij gekozen word zal ik proberen om in ieder geval ITM te komen. De eerste plek is natuurlijk het belangrijkste, maar toch is het fijn om in ieder geval ITM te komen en dan verder te kijken met de stack e.d. wat je over hebt.

Succes met jullie keuze :)
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

Vanwege het halfjaarlijkse bestaan van onze community vandaag, heb ik besloten dat alle 10 de leden die hebben aangegeven te willen meespelen ook gebackt worden!

LET OP!!!!!!!
      Jullie dienen nogmaals eerst in deze thread aan te geven dat je ook daadwerkelijk mee kunt doen vanavond!!!

Er zitten ook leden bij die nog niet hun PokerStars account hebben doorgegeven. Zonder je PokerStars account kan ik geen bedragen overboeken!

Ik zal dan rond 15.00 uur de bedragen overboeken waarna je je kunt inschrijven voor het toernooi.
      Dus ik betaal de buy in en de opbrengst wordt 50/50 verdeeld.

De leden die iemand anders de kans wilden geven, NLDPeter en Roodbaars1986 mogen ook alsnog meedoen.

Vanmiddag na 15.00 uur zal er nog nieuws volgen met de leden die daadwerkelijk meespelen.

De leden die gebackt worden zijn:

Anunaki = The_Anunaki
      Emtiy =
      Sonatawolf = SonataWolf
      Tomaat23 = Superboer23
      envyjosh =
      LurkerBelow =
      Zeezout = Sojaboon
      NLD Peter = NLD-Peter
      coolboyurct = coolboyurct
      appeltje13 = appeltjeboom
      Xiquon = xiqu0n
      Roodbaars1986 =
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      zeeeeeer dope dit Sharp

echt zwaar te gek!!

Ik ga voorslapen vanmiddag;)

O ja.... ik doe mee
    • Tomaat23
      Tomaat23
      Bronze
      wow tof dit! :)

Ik doe ook zeker mee (y)
    • Emtiy
      Emtiy
      Bronze
      Wow heel erg bedankt! Ik doe uiteraard mee, mijn nick is Emtiy
    • SonataWolf
      SonataWolf
      Bronze
      Sharp is een held olé olé!
      Dit wordt hopelijk een slapeloze nacht...
    • Xiqu0n
      Xiqu0n
      Bronze
      Danku jongeman.

Ik zal gewoon van de partij zijn.