Roodbaars tussen de kleine visjes...

• Roodbaars1986
      Roodbaars1986
      Bronze
      Bij deze start ik ook maar een thread om het jullie op de hoogte te houden en mezelf van de avonturen in de pokerwereld.

Wie ben ik:

Hugo student van 21 jaar die op kamers zit in Utrecht.

Waarom poker ik:

Ik vind het leuk om te doen, kan er heel makkelijk over zijn.

Wat speel ik vooral:

Ik ben met name bezig met sit and go's :) , vind het fijner spelen dan cash tables en tis voor mij makkelijker.

Wat ga ik doen:

In deze thread ga ik elke dag updates posten van mijn pokeravonturen op me tafels.

Na een kleine downervaring waardoor me bankroll is geslonken naar 15 euro... (slecht BRM) ben ik heel rustig gaan spelen op de sit and go's van onder de 1 dollar. ik ben weer wat gestegen en speel nu op 1 dollar sit and go's omdat er naar mijn idee teveel onserieuze mensen waren onder de dollar die er gewoon lukraak maar hun kaarten neermieterde en constant wonnen van echt goede handen, door het hitten van voor hun goede kaarten. op 1 dollar zie ik dit minder en voel ik me ook meer thuis.

Om jullie een overzicht te geven van mijn laatste 11 gespeelde sit and go's:

van deze 11 gespeelde Sit and go's:

1ste = 5x
      2de = 2x
      3de = 3x
      4 - 10de = 1x

dus totaal 10x ITM

"TURBO" Columbia 10 man:

Buy in: 1,20 plaats: 1ste won: 5 dollar

Toronto 10 man:

Buy in: 1,20 plaats: 1st won: 5 dollar

"TURBO" Columbia (10 man)

Buy in: 1,20 plaats: 4de won: 0 dollar.

Toronto (10 man)

Buy in: 1,20 plaats: 1ste won: 5 dollar

Toronto (10 man)

buy in: 1,20 plaats: 3de won: 2 dollar

Toronto (10 man)

buy in: 1,20 plaats: 1ste won: 5 dollar

Toronto (10 man)

buy in: 1,20 plaats: 3de won: 2 dollar

Barbados (Beginner) (6 man)

buy in: 1,20 plaats: 2de won: 1,80

Toronto (10 man)

Buy in: 1,20 plaats: 3de won: 2 dollar

Buy in: 1,20 plaats: 2de won: 3 dollar

buy in: 1,20 plaats: 1ste won: 5 dollar

Buiten dit om heb ik me nog niet helemaal verdiept in de artikelen wel snel doorgelezen maar niet echt bestudeerd video's wel gekeken voor groot deel. ik moet dus nog wat meer gaan lezen etc.. zal me resultaten goed gaan doen.

Tot nu toe vandaag 3x gespeeld: Van plan meerdere te doen. ik hou jullie hiervan op de hoogte.

Software:

Pokeroffice + pokerscore.

Groetjes

Hugo
  • 3 antwoorden
    • Roodbaars1986
      Roodbaars1986
      Bronze
      gister begonnen met een bankroll van 15 Euro

Afgesloten nu met 28 E door enkel sit and go's te spelen.

Aantal domme fouten waardoor ik bij een paar er vroeg uit lag etc.. gelukkig als ik me mind er naar zet om te winnen wordt ik vaak ook 1ste

Vandaag de 2k rebuy spelen en voor de rest nog wat sit and go's.. en meest belangrijke veel leren voor school :)

Ik hou jullie op de hoogte van hoe het zou gaan.
    • SonataWolf
      SonataWolf
      Bronze
      Gaat lekker zo, bankroll verdubelen op 1 dag is altijd lekker.

Overigens: school is stom :D
    • Roodbaars1986
      Roodbaars1986
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door SonataWolf
      Gaat lekker zo, bankroll verdubelen op 1 dag is altijd lekker.

Overigens: school is stom :D
      volledig met je eens... vooral als je in het 3de jaar zit en nog een toets voor je propeduese nog moet doen... die gaat over hersenanatomie maar ja het moet wel gebeuren.. hehe

Maar de 2k ging niet zo lkkr besloten niet te rebuyen nadat me KK werd gekraakt op de flop door een full house, had het ff gehjad.

me 1ste sit and go direct itm.. 3de weliswaar maar toch :) nu weer 2 aan het doen

zo mooi om te zien dat mensen elkaar gewoon hard afmaken in beginfase door all ins met 9-10 suits etc.. en jij zit em lkkr te folden en rustig af te wachten.

IS het trouwens verstandig om in beginfases handen als AQ te min. raisen of gewoon te limpen. ik zet er altijd een minraise op. verder dan AQ ofzo speel ik niet echt met low blinds of lage pocket pair limps?