0,50/1,00 SH - 86s - river c/c

• Classical
      Classical
      Bronze
      Known players: (for a description of vp$ip, pfr, ats, folded bb, af, wts, wsd or hands click here)  
      Position
      BB
      SB

0,50/1 Fixed-Limit Hold'em (4 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is SB with 6:club: , 8:club:
      2 folds, Hero raises, BB calls.

Flop: (4,00 SB) K:spade: , T:heart: , 2:heart: (2 players)
      Hero bets, BB calls.

Turn: (3,00 BB) 6:spade: (2 players)
      Hero bets, BB calls.

River: (5,00 BB) Q:spade: (2 players)
      Hero checks, BB bets, Hero calls.

Final Pot: 7,00 BB

Ik zag hem op deze river geen slechtere hand meer callen. Maar ik heb wel SD value en kan hopen op een bluf waarbij hij de flush representeert. Daarom c/c river. Mee eens?
  • 3 antwoorden
    • wilm
      wilm
      Bronze
      Ik speel deze river alleen c/c als ik een read op villain heb dat ie regelmatig de river bluft bij scarecards of als zijn total agr factor gewoon hoog is. Tegen al het andere speel ik hier c/f maar ik kan het natuurlijk fout hebben =)
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Is 4-handed dus een call kan ik hier wel begrijpen, zeker als je de indruk hebt dat het een typische (fish) bluff reactie "you-dont-cbet-the-river" is, maar anders zou ik hem toch folden denk ik.
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Ik vind dat ook altijd een lastige decisie en hier is een ding heel belangrijk: Gaat hij een draw op de Turn semibluff-raisen of niet?

In deze geval kan je c/f spelen, omdat jij alleen tegen een busted Flushdraw wint, alles andere heeft tenminste een par (straightdraws) of betten niet (A high).

Als je teveel gevaluebet word op de River als je checked, moet je vaker de River c/r spelen met een made hand.