0,50/1,00 SH - twee keer call flop/raise turn villain

• Classical
      Classical
      Bronze
      1)
      0,50/1 Fixed-Limit Hold'em (6 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is SB with 8:heart: , 8:diamond:
      4 folds, Hero raises, BB calls.

Flop: (4,00 SB) J:heart: , 3:club: , 5:diamond: (2 players)
      Hero bets, BB calls.

Turn: (3,00 BB) A:diamond: (2 players)
      Hero bets, BB raises, Hero calls.

River: (7,00 BB) K:spade: (2 players)
      Hero checks, BB checks.

Final Pot: 7,00 BB

2)
      0,50/1 Fixed-Limit Hold'em (5 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with 9:diamond: , 2:club:
      MP3 calls, 3 folds, Hero checks.

Flop: (2,50 SB) 3:spade: , 7:club: , 9:spade: (2 players)
      Hero bets, MP3 calls.

Turn: (2,25 BB) K:club: (2 players)
      Hero bets, MP3 raises, Hero calls.

River: (6,25 BB) Q:diamond: (2 players)
      Hero checks, MP3 bets, Hero calls.

Final Pot: 8,25 BB

Hand 1) had ik een river bet ook nog gecalled, dus beide handen zijn identiek gespeeld. Moet ik ergens folden of is het goed zo? Misschien check turn?
  • 4 antwoorden
    • henne007
      henne007
      Bronze
      ik speel dit ook zo, maar waarschijnlijk is een fold bij beide handen wel beter.
      zeker bij hand 1 denk ik dat je de turn kan b/f spelen.
      bij de 2de kan hij een draw zo spelen, maar na zijn valuebet op de river ben je weer beat en misschien kan je daar folden
    • wilm
      wilm
      Bronze
      1) Ik speel hier ook b/f op deze turn. Een raise hier op dit droge board betekent gewoon te vaak dat je beat bent.

2) Moeilijk maar ik speel hier b/f op de turn in deze kleine pot. Vind hem wel moeilijk. Maar na een call op de turn kunnen we na villains valuebet op de river wel folden anders toch?
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Zonder enige impressie van het soort speler waar je tegen zit vind ik dit moeilijke handen om te spelen. Na de raise van de tegenstander op de turn moet je eigenlijk al beslissen of je een river cbet ook callt, want anders laat je je misschien te makkelijk wegbluffen. Ben het denk ik alleen toch met henne007 eens.
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Deze situaties zonder read zijn niet echt te beantwoorden, ik probeer het wel:

1) Ik call de Turn en fold deze River. Misschien raised hij met QT, KQ, KT de Turn op de Scarecard, maar nu heeft hij tenminste een par.

2) MP3 lijkt een fish, dus kan je tegen hem een fold op de Turn hier vinden (het bestaan ook wel passief-preflop agressief-postflop). Als hij kan semibluffen, moet je natuurlijk downcallen met zoveel draws op de board.