Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

0,50/1,00 SH - downcall

• Classical
      Classical
      Bronze
      Known players: (for a description of vp$ip, pfr, ats, folded bb, af, wts, wsd or hands click here)   
      Position
      CO
      BB

0,50/1 Fixed-Limit Hold'em (5 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with J:spade: , 2:diamond:
      MP3 folds, CO calls, 2 folds, Hero checks.

Flop: (2,50 SB) J:club: , K:heart: , T:spade: (2 players)
      Hero bets, CO raises, Hero calls.

Turn: (3,25 BB) 7:diamond: (2 players)
      Hero checks, CO bets, Hero calls.

River: (5,25 BB) K:diamond: (2 players)
      Hero checks, CO bets, Hero calls.

Final Pot: 7,25 BB

De af klopt natuurlijk weer niet, maar goed, ik heb toch maar weinig handen van hem. Ik kan 2nd pair toch downcallen hier?
  • 3 antwoorden
    • henne007
      henne007
      Bronze
      doe ik ook
    • wilm
      wilm
      Bronze
      Moeilijk =)

Ik speel deze river c/f als de K niet had gevallen. Is dit weak tegen unknown? Het feit dat de K in deze hand wel valt maakt de kans kleiner dat hij daadwerkelijk de K heeft.
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Op de River split je met binja iederee J, dus dat moet je callen. Ook is de straight-draw niet compleet. Natuurlijk is de vraag, of hij een draw agressief kan spelen of niet.

Jij hebt ook no-kicker, wat jouw hand in deze situatie meer of minder A high maakt, omdat hij een T waarschijnlijk niet agressief speelt. Dus ben je ahead tegen een bluff of behind tegen een betere J of K.

Standaard, zonder read, call ik dat ook down.