0,50/1,00 SH - fd en gutshot op flop

• Classical
      Classical
      Bronze
      Known players: (for a description of vp$ip, pfr, ats, folded bb, af, wts, wsd or hands click here)    
      Position
      MP3
      MP2

0,50/1 Fixed-Limit Hold'em (6 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP2 with J:diamond: , Q:diamond:
      Hero raises, MP3 calls, 4 folds.

Flop: (5,50 SB) 8:spade: , T:diamond: , 3:diamond: (2 players)
      Hero bets, MP3 raises, Hero 3-bets, MP3 caps, Hero calls.

Turn: (6,75 BB) 2:heart: (2 players)
      Hero checks, MP3 bets, Hero calls.

River: (8,75 BB) K:spade: (2 players)
      Hero checks, MP3 bets, Hero calls.

Final Pot: 10,75 BB

De river call was tilt, maar het gaat me om de flop. Is de 3-bet goed, om op de turn een semi-bluf te doen, of kan ik beter passief door op odds en outs?
  • 4 antwoorden
    • henne007
      henne007
      Bronze
      ik doe dit passief.
    • wilm
      wilm
      Bronze
      Ligt aan de tegenstander. Ik speel dit soort draws tegen fish vaak passief. En tegen agressive tegenstanders met een iets lagere wts agressief.
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Flushdraw, gutshot maar ook nog overcards, natuurlijk zeker 3-betten op de flop, kans van 1 - 29/47 * 28/46 = 62.4% dat je bij de river met minimaal een pair zit (mag er nog 1.5% bij optellen voor runner runner A-10 straight).

Turn ben ik passief c/c hier. Er komt een dooie kaart bij en de tegenstander heeft met zijn cap op de flop naar mijn mening duidelijk aangegeven dat hij echt niet op zo'n kaart op de turn gaat folden tegen een bet.
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Ja, met zoveel outs kan je zeker de Flop 3-betten.

Kan misschien voor value zijn. Misschien wil hij ook de Flop raisen for freecard of zelf met een draw bluffen.(als hij hier alleen een par raised en dat ook altijd downcalled, kan je ook gewoon passief blijven, maar zo passief zijn ze normaal niet op SH).