4 Of a kind A

• Xiqu0n
      Xiqu0n
      Bronze
      Hoe kon ik deze hand het beste spelen. Ik wist dat hij niks had en probeerde hem dus ook in het spel te houden. Ik weet zeker dat als ik iets op de flop gebet had hij insta fold had gedaan. Misschien had ik op de turn wat meer kunnen betten. De river wilde ik uit laten zien als een steal.

Titan Poker Catalufa (Beginner) 0.10/0.20, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | saw showdown

Button Jessper5 ($8.10)
      SB randomigor ($3.70)
      BB lxhere ($17.09)
      UTG melnikaite ($5.73)
      UTG+1 cpankanz ($36.64)
      MP extranando ($19.75)
      MP Xiqu0n ($5.68)
      CO-1 markdacier ($20.34)
      CO FreakyOdds ($4.38)

Preflop: Xiqu0n is in MP with J:spade: A:diamond:
      1 fold, cpankanz calls 0.20, 1 fold, Xiqu0n raises to 0.80, 5 folds, cpankanz calls 0.60.

Flop (1.90) 2:spade: A:spade: A:heart:
      cpankanz checks, Xiqu0n checks.

Turn (1.90) 9:diamond:
      cpankanz checks, Xiqu0n bets 0.20, cpankanz calls 0.20.

River (2.30) A:club:
      cpankanz checks, Xiqu0n bets 1, cpankanz calls 1

cpankanz shows K:spade: 8:spade:
      Xiqu0n shows J:spade: A:diamond:

Xiqu0n wins 4.30 with Four of a kind, Aces
  • 4 antwoorden
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      NH, hij heeft K8! dat je er nog 1,20 extra uitkrijgt is knap, goed gespeeld, met ieder paartje was hij al verslagen en toch call. Good job!

En stom van hem want het hoogst wat hij je inschat is blijkbaar jq, kun je toch onmogelijk callen van zijn kant uit?!
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Euhm, ik had gewoon elke straat gebet eigenlijk. Als ie een lagere Ax heeft ga je hem zowiezo stacken en de enige andere manier om nog value eruit te krijgen is als ie op een flushdraw zit, of mss een pp vast heeft. Je hebt hier trouwens een schitterende flop die je MOET beschermen tegen een flush. Dat je hier checkt op flop en minbet maakt op turn is echt heeeeeel gevaarlijk...

Hij callde hier met absolute crap op de river, dus je had er zeker meer uit kunnen krijgen moest je hem laten betalen voor zijn flushdraw op flop en turn imo.
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      heh, helemaal overheen gekeken... suited, ja idd... alleen aa, a2 of 22 zou je evt kunnen checken. Zag die hele mogelijke 4 flush niet. beter is betten idd, my bad, wat een dom gelul van mijn kant...

Helemaal niet checken trouwens, meestal called pocket pair nog weleens wat als hij 66 ofzo had turn 6? is onwaarschijnlijk, maar free card is zeker niet wenselijk.
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Bet flop. Je maakt een goede kans op zijn stack als hij een A heeft, en callt sowieso 1 bet met een pocketpair.
      Turn meer betten (1.2$), River idem.