Q7o uit BB

• DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      No Limit Holdem Tournament
      6 players
      Converted at weaktight.com

Stacks:
      UTG (18860)
      UTG+1 (19800)
      CO (16244)
      BTN (22118)
      SB (3535)
      Hero (37520)

Blinds: 400/800 Ante 50

Pre-flop: (1500, 6 players) Hero is BB 7 Q
      UTG raises to 1600, 4 folds, Hero calls 800

Flop: T 8 8 (3900, 2 players)
      Hero checks, UTG checks

Turn: Q (3900, 2 players)
      Hero bets 800, UTG raises to 1600, Hero calls 800

River: J (7100, 2 players)
      Hero checks, UTG bets 2400, UTG says "call", UTG says "call", UTG says "raise", UTG says "raise", Hero folds

Final Pot: 7100

UTG wins 9500 ( won +3900 )
      Hero lost -3200

---------------------------------

UTG kwam pas kort hiervoor aan tafel dus weinig info erover. Had wel al een paar handjes gespeeld en dan meestal wel redelijke handen laten zien Ax met x hoog of pocket pairs.

Had iemand dit anders gedaan en waarom?
  • 5 antwoorden
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      je turncall vind ik zwak. als je een raise called dan moet je weten dat er waarschijnlijk nog ene bet komt op de river. als je niet bereid bent die te callen moet je ook de rais eop de turn niet callen. dan geef je gewoon chips weg.
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Extra informatie: Werd wel erg slecht gespeeld in dit toernooi, bets waren meestal veel te klein e.d., preflop heel veel gelimp.

Deze persoon bleek uiteindelijk (maar dat wist ik toen nog niet) wel een redelijk goede speler te zijn en heeft me er op de FT met mijn KQo vs zijn AJo eruit gespeeld en later ook het toernooi gewonnen.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      fold preflop imo, ondanks dat het een miniraise is. Je kunt echter wel callen. Bet/fold op de turn lijkt mij een goede lijn. Moet je wel ECHT betten. Dus minstens 2000, ik zou 2400 wel mooi vinden. Als je dan gereraised word, dan denk ik dat je beat bent, en moet folden.

Waarom bet je zo laag op de turn? Dat is in mijn ogen gewoon geld wegspoelen...

Die riverbet call ik, de odds zijn gewoon TE goed. Als je die riverbet wilt folden, dan kun je beter op de turnraise al folden. Maar als je een echte bet maakt op de turn, dan heb je al deze problemen sowieso niet.

Ook niet verkeerd zou het zijn, als je de turn c/c speelt. Ik zie namelijk niet zoveel betere handen wegleggen hier, en ik zie ook niet zoveel slechtere handen callen, dus uitbetten hoeft eigelijk uberhaupt niet. Als je de turn checked en called, dan kun je op de river reevalueren.

Werd wel erg slecht gespeeld in dit toernooi, bets waren meestal veel te klein e.d.

je weet dus wel dat het niet goed is? ;)
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks
      fold preflop imo, ondanks dat het een miniraise is. Je kunt echter wel callen. Bet/fold op de turn lijkt mij een goede lijn. Moet je wel ECHT betten. Dus minstens 2000, ik zou 2400 wel mooi vinden. Als je dan gereraised word, dan denk ik dat je beat bent, en moet folden.
      Hm ja dat was dus me fout en dat terwijl ik nog zelf zeg dat mensen te weinig aan het betten waren in dat toernooi (tja het steekt aan he :P ).

Turn c/c lijkt me persoonlijk te zwak vanwege het weggeven van een gratis kaart.

Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks
      Ik zie namelijk niet zoveel betere handen wegleggen hier, en ik zie ook niet zoveel slechtere handen callen, dus uitbetten hoeft eigelijk uberhaupt niet. Als je de turn checked en called, dan kun je op de river reevalueren.
      Mja dat was dus de reden waarom ik de river dus foldde, zag mezelf niet meer de beste hand hebben gegeven dat hij ook raisede op de turn, maar inderdaad b/f (met normale bet, geen donk bet :D ) op de turn was gewoon het beste geweest.

Hij was trouwens zo aardig om me te laten zien dat hij A8 had, dus veel maakt het in dit geval niet uit.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      je kan hier een gratis kaart weggeven omdat er toch geen draws zijn. het enige wat hij kan hebben is een backdoor flushdraw. en een rare straightdraw. maar allebij zij die erg onwaarschinljik.