De hand waar het volgensmij fout ging :( (100K)

• roycus
      roycus
      Bronze
      [quote]Oorspronkelijk gepost door roycus
      Poker Stars
      No Limit Holdem Tournament
      Seat 1: BRT55555 (1276 in chips)
      Seat 2: roycus (3350 in chips)
      Seat 3: stree (2450 in chips)
      Seat 4: cyklon (3370 in chips)
      Seat 5: drbjr47 (18310 in chips)
      Seat 6: Stew_Pidazzo (6710 in chips)
      Seat 7: llabenin (6735 in chips)
      Seat 8: I.C. Mohr (4505 in chips)
      Seat 9: PureDoze (2570 in chips)
      Blinds: t200/t400
      (Ante: t50)
      9 players
      Converter

Pre-flop: (9 players) Hero is BB with A 2
      6 folds, Button raises to t1200, SB folds, Hero raises to t2800, Button calls all-in t1320.
      Uncalled bets: t280 returned to Hero.

Flop: K 6 7 (t5690, 1 player + 1 all-in - Main pot: t5690)

Turn: K (t5690, 1 player + 1 all-in - Main pot: t5690)

River: 6 (t5690, 1 player + 1 all-in - Main pot: t5690)

Results:
      Seat 1: BRT55555 (small blind) folded before Flop
      Seat 2: roycus (big blind) showed [Ac 2c] and lost with two pair, Kings and Sixes
      Seat 3: stree folded before Flop (didn't bet)
      Seat 4: cyklon folded before Flop (didn't bet)
      Seat 5: drbjr47 folded before Flop (didn't bet)
      Seat 6: Stew_Pidazzo folded before Flop (didn't bet)
      Seat 7: llabenin folded before Flop (didn't bet)
      Seat 8: I.C. Mohr folded before Flop (didn't bet)
      Seat 9: PureDoze (button) showed [Jd 9d] and won (5690) with a flush, King high
  • 12 antwoorden
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      ik weet niet wat voor reads je op villain had, maar ik zou denk ik hebben gewacht op een betere spot. Je weet dat hij gaat callen op je push en met A2s lig je achter op zijn range imo
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      tja het is een beetje een coinflip of je hier mee wilt pushen ik zou toch nog even gewacht hebben zoals anunaki zei vooral omdat je nog geen echte druk ervaart.
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      vaak word ik gecalled door Ax of een PP, dan lig je al achter

als je geluk heb word je door KQ ofzo gecalled
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Nee ik had geen echte read, maar hij probeerde al eerder potten te stelen, met maginale/bagger handen....
      Ook hier had ik sterk het gevoel dat die vanuit de Dealer-positie weer wou stelen. Hij showed nb. J9s ...... Ik had dus sterk het idee, dat ik juist op een goeie positie zat.......
      Dat is toch beter dan een coinflip?? En met 8BB's over moest ik toch wat moves gaan maken??

Btw 8BB's, zou al snel 4 BB's worden, met de snel stijgende blindlevels ;)
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      je hebt hier totaal geen fold rquity. dus zet je al je chips op het spel met a/2. niet erg verstandig. dit moet je gewoon folden.
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      A2s vs J9s is een coinflip
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
      je hebt hier totaal geen fold rquity. dus zet je al je chips op het spel met a/2. niet erg verstandig. dit moet je gewoon folden.
      Ik wou ook niet dat die ging folden. Maar ik dacht dat mijn Aas hoog genoeg zou moeten zijn.
      Volgensmij is A2s vs J9s toch bijna 70% vs 30%?

Natuurlijk wist ik niet van te voren, wat Villian zou hebben. Maar hij speelde veel handen, en volgensmij had die de hand hiervoor een dikke slag verloren.
      Tel daarbij op dat hij op de Button raised (wat bijna standaard voor hem was).........

Ik zei dat ik geen read had, maar als ik het zo terug lees, was mijn move niet op niets gebaseerd ;)

Btw. Thnx voor de feedback ppls, keep it up!! :)
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Dit weet ik niet. Dus gaan we het even zo proberen. BU heeft 2570 in chips. daar komt de sb, bb en antes bij, is 1000. Je moet dus 2120 bijleggen, om 3570 te winnen. Aangezien chipev ~ gelijk is aan $ ev, hoeven we alleen maar winst te maken in chips, als het ff kan iets meer, omdat op de bubble chipsev wel iets lager is dan $ev. Anyway, eigelijk is met 2120 voor 3570, 40% kans al meeeeeer dan genoeg. Daar gaan we, waartegen heeft A2s 40%:

55+, A5s+, K9s+, A8o+, KTo+.

Hij speelde veel handen, dus ik denk niet dat hij tighter is dan dit. Echter, ik denk dat hij zelfs zoveel looser is, dat je nog wel meer dan 50% kans hebt tegen zijn range. Vandaar dat ik zeg: "nh".
    • SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Ik denk dat de range van de villain op de button met die stack heel groot is en zou zelf wss ook pushen. Iedereen zegt hier fold omdat ze door je topictitel al weten dat je verloren bent, zet iets neutraal!
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door SeaJaws
      Ik denk dat de range van de villain op de button met die stack heel groot is en zou zelf wss ook pushen. Iedereen zegt hier fold omdat ze door je topictitel al weten dat je verloren bent, zet iets neutraal!
      ik zei niet fold :) Lekker equilaten. En pot odds berekenen kids! Je bent in deze situatie al bijna committed met any two, dan heb je echt niet veel nodig om te pushen hoor. Word je range lekker wide van.
    • SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks
      Oorspronkelijk gepost door SeaJaws
      ik zei niet fold :) Lekker equilaten. En pot odds berekenen kids! Je bent in deze situatie al bijna committed met any two, dan heb je echt niet veel nodig om te pushen hoor. Word je range lekker wide van.
      Ik reken jou niet bij iedereen :p. Als handbeoordelaar ga ik er vanuit dat je in 99,9% van de gevallen gelijk hebt en je kan het altijd heel goed beargumenteren ook :) .
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      klinkt logisch op zich, ik ga die post laten inwerken