TAF Overboeking

• 10 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      heb je het overgemaakt naar Mansion?
      er zijn momenteel namelijke wat vertragingen daar met het uitbetalen van de TAF bonus en 100$ extra bonus.

als het een andere room is, hoor ik het graag
    • iamthedanger
      iamthedanger
      Black
      ik word ook gek, na 3,5 week :-P maar ik hoop dat ik mn volgende 80$ kan overmaken naar Titan maar nog niet bekend of ik mn account kan koppelen ook iets van 3,5 week geleden aangevraag.
      hopelijk kan het gekoppelt worden want dat mansion is echt niks, ofja slechte spelers maar slechtere service.
    • Coby123
      Coby123
      Bronze
      Ja inderdaad naar mansion maar die problemen zijn daar dus nog steeds aan de gang. ( ben namelijk een maandje offline geweest) daarom jammer genoeg ook weer op Bronze plaats van silver :(
      maar goed ik blijf wachten :D
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      je kunt het beste even contact opnemen met de online support van mansion.
      er geld nu tevens ook een maximum van $200 op je TAF-uitbetalingen naar mansion poker (weet niet of je al eerder een TAF-uitbetalning hebt gedaan daar?)
    • Coby123
      Coby123
      Bronze
      Nee nog niet eerder een taf uitbetaling gedaan daar.
      Kan het niet naar moneybookers gestort worden ofzo dan ?.
      en asl het perse vanaf 200$ moet dan is dat verder geen probleem als het gecancelled kan worden.
      Heb namelijk nu 105 $ laten overboeken en heb nog 65 in TAF staan.
      Dus dan kan ik nog wel even wachten :D
    • Coby123
      Coby123
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Coby123
      Nee nog niet eerder een taf uitbetaling gedaan daar.
      Kan het niet naar moneybookers gestort worden ofzo dan ?.
      en asl het perse vanaf 200$ moet dan is dat verder geen probleem als het gecancelled kan worden.
      Heb namelijk nu 105 $ laten overboeken en heb nog 65 in TAF staan.
      Dus dan kan ik nog wel even wachten :D
      oow heb niet goed gelezen, het is dus een maximum van 200$
      dus dan zou het geen problem kunnen zijn. :D
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      heb je het ondertussen al ontvangen?
    • Coby123
      Coby123
      Bronze
      nee helaas nog niks ontvangen, maar heb ook nog niet met mansion online support gesproken.
      denk eigenlijk dat hun er weining aan kunnen doen want het bedrag zal toch eerst via pokerstrategy overgemaakt moeten worden voor hun
      uberhaupt iets kunnen doen.
      Mogt het nu zo zijn dat PS het al had overgeboekt dan had ik tenminste Mansion kunnen uitvloeken :evil:
      Dus het probleem zal dan toch bij PS liggen. weet ook niet waarom het zolang duurt voordat PS het bedrag overgemaakt heeft, ik ga nu in ieder geval na het weekend week 4 in. dus vindt het eigenlijk wel lang zat zo :(
      maar goed het ligt in ieder geval niet aan mezelf :O :D
    • Coby123
      Coby123
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Coby123
      nee helaas nog niks ontvangen, maar heb ook nog niet met mansion online support gesproken.
      denk eigenlijk dat hun er weining aan kunnen doen want het bedrag zal toch eerst via pokerstrategy overgemaakt moeten worden voor hun
      uberhaupt iets kunnen doen.
      Mogt het nu zo zijn dat PS het al had overgeboekt dan had ik tenminste Mansion kunnen uitvloeken :evil:
      Dus het probleem zal dan toch bij PS liggen. weet ook niet waarom het zolang duurt voordat PS het bedrag overgemaakt heeft, ik ga nu in ieder geval na het weekend week 4 in. dus vindt het eigenlijk wel lang zat zo :(
      maar goed het ligt in ieder geval niet aan mezelf :O :D
      Sorry, ik zie nu dat ik dus een totaal van 55$ in me mansion poker account heb ontvangen van PS via TAF, maar ik heb dus een bedrag over laten boeken van 105$. dus kom ik nu 50$ te kort.
      en hier op de site staat nog steeds dat ze het bedrag van 105$ zo snel mogelijk zullen overboeken !?!?.
      Nu weet ik eigenlijk helemaal niet meer hoe het zit :rolleyes: .
      Maar ik ben er van overtuigd dat het allemaal wel goed komt :)
    • Coby123
      Coby123
      Bronze
      Inmiddels het volledige bedrag ontvangen.
      Bedankjes natuurlijk voor PS, en natuurlijk voor me vrienden die het zo goed hebben gedaan :-)