50$ gekregen maar niet op Fulltilt

• Markievh
      Markievh
      Bronze
      Hoi Allemaal,

Ik heb ontzettend zin om goed online te leren pokeren. Gelukkig heb ik de quiz succesvol afgerond en heb ik 50$ van jullie gekregen om het te gaan proberen. Mijn dank hiervoor.

Alleen ik kreeg vandaag al een mailtje dat het geld op mijn FullTilt pokeraccount Markievh stond. Echter wanneer ik inlog staat er op mijn echt geld ballans helaas nog 0$.

Hoe kan dit opgelost worden?

Bij voorbaat dank,

Met vriendelijke groet,
      Markievh
  • 4 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hey,

welkom bij PS!

Wanneer je dat mailtje ontvangen hebt is het geld onderweg, waarschijnlijk zal het vanavond (of eerder) op je account staan.

succes alvast!
      en vergeet niet de strategy artikelen te blijven lezen, en als je handen speelt waarover je twijfelt of je ze goed gespeeld hebt, aarzel dan niet om ze te posten op het forum, zodat anderen er hun licht op kunnen laten schijnen.
    • Markievh
      Markievh
      Bronze
      Dank je,
      Ik ben inmiddels begonnen met pokeren.
      Voorheen al op okerstars en PKR.
      Een beetje te gortig cash tafels gespeeld, waardoor ik nu nog maar op 7 dollar nog wat sta. Ongelooflijke bad beats gehad, maar stom met mijn bankroll omgegaan.

Oke, nu de Short stack strategy dan maar.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      succes!

houd je vooral ook aan een goed BankRollManagement! erg belangrijk om te voorkomen dat je broke gaat. zie hier
    • Markievh
      Markievh
      Bronze
      Dank je,

Inmiddels omhoog gepokerd naar 21 dollar.
      Dus deze weg moet ik blijven volgen;) !

Fijne nacht nog..