88 minder dan 10BB

• Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Ik zette villain op Ax, zeker omdat ik zo shortstacked was zag ik een coinflip wel zitten.

Titan Poker Zagreb 100/200, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | [color:#C00000]saw showdown[/color]

Button (2800)
      SB [color:#C00000]SB (1450)[/color]
      BB (3510)
      UTG (4140)
      UTG+1 [color:#C00000]UTG+1 (3100)[/color]

Preflop: SB is in the SB with 8 :spade: 8 :club:
      1 fold, UTG+1 raises to 600, 1 fold, SB moves all-in for 1350, 1 fold, UTG+1 calls 850.
  • 3 antwoorden
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      marginaal. FF mn hulpje raadplegen. S&G wizard zegt:

77+, AJ+, ATs+. De range van de tegenstander klopt wel aardig. Je bent te short zou ik zeggen, dus moet je ervoor gaan, in een 5handed game. NH.

Ik zette villain op Ax, zeker omdat ik zo shortstacked was zag ik een coinflip wel zitten.

waarom zet je hem op Ax?? Hoe kun je dat weten? Ben jij superuser? Als je superuser bent, dan zou ik gewoon kijken wat iej heeft, kijken of je voorligt, en op basis daarvan een beslissing nemen.
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks
      marginaal. FF mn hulpje raadplegen. S&G wizard zegt:

77+, AJ+, ATs+. De range van de tegenstander klopt wel aardig. Je bent te short zou ik zeggen, dus moet je ervoor gaan, in een 5handed game. NH.

waarom zet je hem op Ax?? Hoe kun je dat weten? Ben jij superuser? Als je superuser bent, dan zou ik gewoon kijken wat iej heeft, kijken of je voorligt, en op basis daarvan een beslissing nemen.
      Lol, thx voor je feedback... zal ik het zo stellen--> ik beweer niet dat ik vrij zeker ben welke hand hij heeft, totaal niet. Wat ik wel doe is kijken voor mijn eigen, met wat voor handen zou een goede speler (wat hij wel was in mijn ogen) spelen in deze positie? Een hoog pocket pair.. dan heb ik pech. Een Ax, dan wordt het een coinflip en ik ben zeker en vast bereid deze te spelen dan in late stage.

Dat lijkt me toch iets wat iedereen doet als hij pokert? Een range aan handen vaststellen van je tegenstander en op basis daarvan je beslissing maken?

edit: ik ga me btw een korte pauze inlassen denk ik, vandaag -30$ door sng's... mijn spel was zeker niet altijd ideaal.. maar verloor iedere situatie waar ik heel wat voor lag en ook alle coinflips in mijn nadeel. Verder heb ik in de pakweg 15 sng's welke ik vandaag gespeeld heb in totaal maar 3 echte goede handen gehad, éénmaal AKs en tweemaal QQ. Best even een pauze dus lijkt me :) .
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Dat lijkt me toch iets wat iedereen doet als hij pokert? Een range aan handen vaststellen van je tegenstander en op basis daarvan je beslissing maken?

Ja, maar Ax is geen goede range. Beter zou zijn als je zou zeggen "top12", of "top20". Als hij dit met Ax doet namelijk... reken maar dat hij het dan ook met KK doet.

Over die pauze, ik heb er ook een nu. Behalve morgen, dan ga ik nederlanders coachen. Misschien is dat uitchecken een goed id?