De finale van de Country Battle!!

• 58 antwoorden
    • remmetje
      remmetje
      Bronze
      lol mischien totaal overbodig om te melden
      Bac66 en CmdrRiker zijn van de partij natuurlijk
    • dustje
      dustje
      Gold
      ye im in ;)
    • roycus
      roycus
      Bronze
      "Just call my name, and i'll be there" :D

Ik ben er trots op dat oa. ik de eer van onze Community mag verdedigen! Al is het het laatste wat ik moet doen op deze planeet ;)

Yep, ik doe dus mee :P
    • Emtiy
      Emtiy
      Bronze
      Ik doe uiteraard mee (nick BTPoker50.)
      Iedereen goed spelen graag zodat we allemaal die 50$ winnen :) Zou bijna een verdubbeling van mn bankroll op titan zijn.
    • DaKingPatsie
      DaKingPatsie
      Bronze
      en of ik er bij ben!!! ben blij dat ik namens deze community mee mag doen, hopen dat ik de druk aankan en jullie een handje kan helpen!
    • walterbee
      walterbee
      Bronze
      ook hier zal er een titanschermpje op mijn beeld te zien zijn. kan toch niet 1 van de leukste toernooien aan me voorbij laten gaan (btw hoop dat er een vervolg komt hint hint)
    • Lievaai
      Lievaai
      Bronze
      ik ben er bij (aDDiCt_10)
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Ik zal er wel bij zijn

COUNT ELRIO IN
    • Xiqu0n
      Xiqu0n
      Bronze
      Jep Dutch Pride :D
    • LinCity
      LinCity
      Bronze
      ik ben er bij :D
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Xiqu0n
      Jep Dutch Pride :D
      Jep BELGIAN pride :D
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Misschien een domme vraag, maar is er nog een speciaal plan voor de wedstrijd.
      Ik weet niet hoe dat precies gaat, maar het lijkt me dom, om hard tegen de medelanders te spelen. Beetje dom voor ons zelf, als 1 NL/BE, de rest van onze Community elimineerd.
      Alleen weet ik dus niet hoe dat dan in z'n werking gaat, en of het misschien wel helemaal niet toe is gestaan om elkaar "te matsen".....

So what's the plan baby!!??!! :D
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Je hebt er zowieso een tussenzitten die eigenlijk geen member is van deze community, pokerking187 ofzo. Hij is basic member, heeft 3 posts, waar hij wat onzin uitkraamt, en zit in de finale. beetje oneerlijk vind ik dat. (hij heeft me dan ook uit het toernooi gehaald met 68 tegen AQ.... kutkop. zal nooit mijn vriend worden)

Volgende keer maak het een beetje mee voor de echte members aub, ik ben nog steeds pissig over die onzin.
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door LurkerBelow
      Je hebt er zowieso een tussenzitten die eigenlijk geen member is van deze community, pokerking187 ofzo. Hij is basic member, heeft 3 posts, waar hij wat onzin uitkraamt, en zit in de finale. beetje oneerlijk vind ik dat. (hij heeft me dan ook uit het toernooi gehaald met 68 tegen AQ.... kutkop. zal nooit mijn vriend worden)

Volgende keer maak het een beetje mee voor de echte members aub, ik ben nog steeds pissig over die onzin.

Kijk dat vind ik een goed punt
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sharkking89
      Oorspronkelijk gepost door LurkerBelow

Kijk dat vind ik een goed punt
      Ik begrijp je standpunt Lurker :) Balen is dat :(

Maar,......... "What's the plan baby?!?!?" ;)
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

Jammer dat je zo uit het toernooi bent gewipt LurkerBelow en ik snap ook je punt. Administratief was het echter niet mogelijk om splitsingen te maken tussen bepaalde statussen.

Of het op deze wijze blijft is even afwachten. Wordt dus nog vervolgd.
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Ik vind dat je moet spelen om te winnen niet om elkaar te matsen.

En dat hij me eruit heeft gegooid heeft er niks mee te maken (hoewel hij met 68 raised in EP, dan een raise van 600 meer called, nadat ik van 275 terug naar 900 kwam, ik heb een kort lontje... en hij doet maar wat) Ik speel 3 weken om erin te komen, en dan komt hij even langs en verziekt het voor me.

ik had dit ook gezegd als die hand er niet was geweest.

Hij had nooit mee mogen doen vind ik. Er zijn er meer die nog maar net lid zijn van de community, maar die proberen ook echt er een deel van uit te maken. en die gun ik het van harte. Maar iemand die hier 3 post maakt met de woorden HAHAHAHA POKERKING IS PRO........ niet toelaten.
    • RidderSven
      RidderSven
      Bronze
      Zal er ook zijn trouwens...

Als er een Bruggeling meedoet (Elrio)...dan ook iemand van Anderlecht ;)

Anderlecht en Brugge die zij aan zij de Belgian Pride gaan verdedigen lol, nooit eerder gezien...
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Oh en Sharp..... absoluut geen slecht woord over jouw.. Je maakt deze community echt heel erg leuk. Je doet er alles voor om het zo gezellig mogelijk te maken, en om mensen een kans te geven om verder te komen. De verschillende competities en de prijzen die je weg geeft, uit je eigen BR neem ik aan. Respect, niks minder.

Petje af, voor jou, en alle moderators. Eerlijk waar. Ik ben blij dat ik member ben van deze community en ik lees iedere dag met plezier zeker een uur door het forum heen.

Ik vind dit gewoon een beetje krom, vooral omdat het gaat om het representen van de community, waar verschillende finalisten niet deel aan nemen. en dan ook nog eens voor een leuk bedrag. Sorry maar ik ben heel direct, ik bind er geen doekjes om. Ik zeg wat ik denk.

Edit: Misschien volgende keer ruim van tevoren aangeven dat zo'n evenement staat te gebeuren, zodat iedereen kan reageren als ze mee willen doen, en dat mensen met bronze status en meer dan 30 posts op het forum een email sturen met het paswoord? Dan zijn er nog meer dan genoeg spelers, maar is het wel wat eerlijker voor de actieve members.