AJ mid pos

• markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      laatste voor nu, flop / turnbet goed? mss iets te weinig op de turn?

9 players
      [SB] velwichura (9.3)
      [BB] yoyoge (9)
      [1] heikar (9.8)
      [2] Shaxmatist (10)
      [3] LoudZen (1.85)
      [4] markcaalsma (14.7)
      [5] -Nibbler (15.25)
      [6] themos1 (8.4)
      [b][B] [/b]ColtSievers1 (6.85)

markcaalsma A J Initial Pot: 0.25

heikar bets 0.2
      Shaxmatist folds
      LoudZen folds
      markcaalsma raises 0.7
      -Nibbler folds
      themos1 folds
      ColtSievers1 folds
      velwichura folds
      yoyoge calls 0.6
      heikar calls 0.5
      ### FLOP ### T J T Pot: 2.25
      yoyoge checks
      heikar bets 0.5
      markcaalsma raises 1.5
      yoyoge calls 1.5
      heikar folds
      ### TURN ### 3 Pot: 5.75
      yoyoge checks
      markcaalsma bets 2.5
      yoyoge folds
  • 5 antwoorden
    • SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Veel te weinig op de flop imo, je reraised 1,5 in een pot van 2,75 dus ze krijgen daar nog best redelijke odds om te callen. Ik zou hier minstens 2.2 en wss zelfs meer reraisen. Op de turn zou ik ook meer betten, je moet protecten tegen de straightdraw die hij wss heeft dus bet in de pot van 5.75 minstens 4.
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Lijkt mij juist gespeeld... op de flop een soort "proberaise", als hij een tien had gehad zou hij waarschijnlijk reraisen/gepusht hebben.

Een goede raise op de flop dus lijkt me, op de turn had ik er zowat 3/4 van de pot ingestoken om hem nog niet uit de hand te jagen (zijn call op de flop zegt je dat je waarschijnlijk de beste hand hebt), maar hem ook geen goeie odds te geven op een eventuele straight draw (8-9s, 9-Qs en Q-K liggen wel in de handrange van de typische donk).

Moeilijk om meer te zeggen zonder wat meer te weten over de villain.
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      mja dacht ik ook toen ik het reviewde ik vond mn flopbet wel ok maar turnbet te laag. ben je het ermee eens timor?
    • SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Ik vind die flopraise ook te laag, de originele raiser die ik op een SD draw zou zetten moet maar 1 callen in een pot van 4.25 als je alleen jou raise er bij telt dus je geeft hem perfect de odds om te callen zo als je implied odds meerekent + hij zou nog overcards kunnen hebben. Voor te protecten wil je dat die toch meer moet betalen voor de volgende kaart.
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Raise meer op de flop, ~2.25$ lijkt me een goede raise. De flop is gecoordineerd en er zijn heel wat kaarten die je niet wil zien op de turn, en je wil value halen uit een hand als KJ of QJ.
      Zoals gespeeld is de turnbet eveneens te laag, om dezelfde redenen als hierboven. Ik zou ~4$ betten.