10NL: KQo vanuit CO

• SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Known players:
      MP3:
      $2,91
      BB:
      $11,73
      SB:
      $10,13
      BU:
      $5,91
      Hero:
      $18,00

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (5 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.43 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is CO with K:heart: , Q:spade:
      MP3 folds, Hero raises to $0,40, BU calls $0,40, SB calls $0,35, BB calls $0,30.

Flop: ($1,60) 9:spade: , 4:club: , Q:diamond: (4 players)
      SB checks, BB checks, Hero bets $1,00, BU raises to $5,51 (All-In), 2 folds, Hero calls $4,51.

Turn: ($12,62) J:diamond:
      River: ($12,62) 4:spade:

Final Pot: $12,62
  • 5 antwoorden
    • ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Lastige hand... Ik ben geneigd om bij zijn re-raise all in te folden, al maakt het ook wel uit wat voor speler BU is. Hij is in ieder geval redelijk shortstacked, dus zou dit bijvoorbeeld ook met 10 boer kunnen doen...
    • Purity
      Purity
      Silver
      Bij mij is dit een onmiddelijke fold zonder aarselen. Ik zet em hier op AQ of een gehitte set. Ik heb nog nooit iemand zien semi-bluffen op deze limiet met een all-in op de flop. Zo denk ik er toch over.
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      sorry verkeerd gelezen
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Niks van, die hand is prima gespeeld. Raise preflop en op de flop allebei uitstekend imo, cutoff is juist WEL in positie.

Het lijkt mij dat je hier te maken hebt met een typische belachelijke donkeybluff, heeft mss net een bad beat op een andere tafel ofzo gehad. Deze hand zou ik zeker folden, als hij dat soort plays blijft maken kan je hem na een tijdje wel callen (en waarschijnlijk poen scheppen).

Was het geen bluff maar een belachelijke overbet van een gehitte set ofzo heeft hij je alleszinds geld bespaart :) .
      Dit is het soort speler dat je op de langere termijn veel geld oplevert, jij had net zo goed KK vast kunnen hebben gehad.
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Lastig zonder reads, maar ik denk dat ik fold. In een multiway pot drukken de acties meer de sterkte van je hand uit, dus deze all-in is misschien een semibluff met TJ of een "valueraise" met QJ, maar vaker zie je hier AQ, een set of 2 paar. De eerste x fold ik, zie ik dit meer van Villain dan ga ik hem in de toekomst lichter callen.