FL 0.05/0.10 : A2s FD

• DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Poker Stars
      Limit Holdem Ring game
      Limit: $0.05/$0.1
      9 players
      Converter

Pre-flop: (9 players) Hero is Button with A 2
      UTG calls, UTG+1 calls, 3 folds, CO calls, Hero calls, SB calls, BB checks.

Flop: 7 K 5 (6SB, 6 players)
      SB checks, BB checks, UTG bets, UTG+1 calls, CO folds, Hero raises, SB calls, BB folds, UTG 3-bets, UTG+1 calls, Hero calls, SB calls.

Turn: 9 (9BB, 4 players)
      SB checks, UTG checks, UTG+1 checks, Hero bets, SB calls, UTG calls, UTG+1 calls.

River: 6 (13BB, 4 players)
      SB checks, UTG bets, UTG+1 calls, Hero folds, SB calls.

Results:
      Final pot: 16BB

Allereerst is dit mijn eerste FL sessie ooit.
      Ik heb nog nooit eerder FL geprobeerd maar ik hoorde er veel goede dingen over, dus wilde ik het ook een keer een poging wagen.

Dus wat je hier zal zien is niet echt optimaal, maar ik hoop dat iemand globaal aan kan geven waar ik de mist in ga!

Thanks.
  • 2 antwoorden
    • Classical
      Classical
      Bronze
      Preflop is goed

Flop is goed. Je zou ook nog kunnen cappen voor value omdat je al twee man mee hebt en SB zal waarschijnlijk ook nog callen. Met de nutflush draw heb je 35% van de pot, dus met twee tegenstanders die meegaan kan je raisen voor value.

Turn: Neem de freecard! Met nog maar 1 kaart te gaan heb je te weinig equity om te betten voor value, en met 3 tegenstanders heb je geen fold equity. Gewoon checken dus.

River: goed
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Net als Classical zegde. Op hogere limieten wil je de Flop hier niet raisen, omdat jij wilt, dat de anderen mensen in de pot blijven als je een draw hebt en niet twee bets moeten coldcallen.

Op .05/.1 callen zij denk ik any draw op de Flop, dus kan je hier zeker de Flop voor value raisen/cappen, maar wel de Freecard op de Turn nemen en de River unimproved folden.