Fl 0.05/0.10 : Aa

• DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Poker Stars
      Limit Holdem Ring game
      Limit: $0.05/$0.1
      9 players
      Converter

Pre-flop: (9 players) Hero is MP3 with A A
      UTG calls, UTG+1 calls, MP1 calls, MP2 folds, Hero raises, 2 folds, SB 3-bets, 2 folds, UTG+1 calls, MP1 calls, Hero caps, SB calls, UTG+1 calls, MP1 calls.

Flop: 8 9 2 (18SB, 4 players)
      SB checks, UTG+1 checks, MP1 checks, Hero bets, SB calls, UTG+1 calls, MP1 raises, Hero 3-bets, SB folds, UTG+1 calls, MP1 calls.

Turn: 3 (14BB, 3 players)
      UTG+1 checks, MP1 checks, Hero bets, UTG+1 calls, MP1 calls.

River: J (17BB, 3 players)
      UTG+1 checks, MP1 checks, Hero bets, UTG+1 calls, MP1 raises, Hero 3-bets, UTG+1 folds, MP1 calls all-in $0.08.
      Uncalled bets: 0.2BB returned to Hero.

Results:
      Final pot: 23.6BB

Wat me erg opvalt bij FL is dat het Players/Flop-% vaak rond de 60% ligt, is dat normaal??
      Want daardoor moet je dingen volgens mij heel anders spelen, aangezien je altijd wel met iemand naar de showdown gaat.
  • 6 antwoorden
    • DarthBobo
      DarthBobo
      Bronze
      Flop vind ik wel goed. Vanaf de turn ga ik in calldown mode omdat de raise van MP1 op de flop wel eens een straight of flushdraw kan zijn.
      River vind ik persoonlijk overplayed.

Die players/flop percentages zijn wel normaal ja bij fixed limit. Bij mij op 6max zitten ze meestal rond de 40-50%. Als het minder is dan 30% zoek ik een andere tafel. Ik heb wel eens gezeten op een tafel met 85%....
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Dus zodra er de mogelijkheid is voor een flush/straight, zou ik meteen op calldown over moeten gaan? (dat is check/call toch?)

Ik heb dus altijd NL SSS gespeeld, dus dan ben ik gewend om met zo'n hand altijd te (re)raisen en zsm al het geld in de pot te gooien.
      Dat is hier natuurlijk helemaal niet de bedoeling.

Voor de rest zijn de ranges van Villain met FL stukken groter dan met NL, zeker op zo'n limiet, of niet?
    • Classical
      Classical
      Bronze
      De turn moet je zeker betten. Het laatste wat je wil is een freecard geven. Als MP1 je dan c/r *dan* wordt het tijd om op call-down over te gaan.

Omdat MP1 op de river bijna all-in is zegt zijn raise niet zoveel. Als hij nou een gewone stack had, kan je ook callen voor de overcall. Dat wil zeggen dat je hoopt dat UTG+1 nog callt (terwijl hij op je 3-bet waarschijnlijk zal folden). Je krijgt dan toch de extra BB, maar verliest minder als MP1 inderdaad zijn straight of 2p heeft gehit.
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Vind de hand zoals de andere zegt wat overplayed,
      Het board is zo draw heavy dat elke draw nu is aangekomen(flushdraw/straightdraw)
      Vanaf de turn had ik het idd down gecalled, dus Bet/call op de turn en check call op de riv
    • DarthBobo
      DarthBobo
      Bronze
      ja ik ben het ermee eens dat bet/call turn beter is dan check/call. check is veel te weak, en 3 diamonds wil niet onmiddellijk zeggen dat hij de flush heeft.
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Ja, perfekt gespeeld, alleen de River is b/c. Je kan hier ook Call for Overcall spelen, dus je called om UTG ook te mogelijkheid geven ook te callen en die heeft bijna zeker een slechtere hand.

Hier geeft het niet zoveel, omdat MP1 toch all-in is, maar anders zie je hier dan vaak een cap van een sterkere hand.