Uitbetaling TAF

• TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Ik heb 100$ op men TAF account staan maar ik zie net dat ik dit niet meer naar mansion kan overboeken?
      Best wel een probleem want ik heb geen titan/party account via pokerstrategy...
      Hoe kom ik aan men geld :D ?
      Mansion of evt. moneybookers?

groeten
  • 8 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      je hebt eerder al $200 TAF-geld overgeboekt naar mansion?

De uitbetaling is niet mogelijk naar moneyboobers/neteller.
      heb je wel al een titan account ? je zou dan deze kunnen laten koppelen aan PS, dan zou jet het daar kunnen ontvangen.

anders zul je toch een account moeten openen bij 1 van deze rooms. Als je dat nu nog niet wilt doen, kun je het altijd op n later tijdstip doen en je TAF-opsparen (mocht je nog andere friends hebben).
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Ik heb al 125$ naar mansion laten overboeken, nu heb ik 95$ op men TAF account staan
      Probleem is dat men titan en party accounts via bankrollmob.com zijn en dus niet kunnen gekoppeld worden aan PS...

groeten
    • Number3
      Number3
      Bronze
      Ik heb een vraagje?
      Hoe lang duurt het ongeveer voor het TAF-geld word uitbetaald?
      Ik heb 5 minuutjes geleden mijn $50 TAF-geld aangevraagd voor PartyPoker, iemand enig idee hoe lang het gaat duren voordat ik dit ontvang?

Bij voorbaat dank.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      het zal normaal gesproken tussen 1 en 3 dagen duren (weekend telt hierin niet mee).
      misschien dat je het morgen al hebt(met n beetje mazzel), anders zal het waarschijnlijk maandag worden.
    • Number3
      Number3
      Bronze
      Ok bedankt voor de info!
      Ik hoop dan inderdaad dat ik het morgen al heb ontvangen, in het weekend pokerd het het lekkerst.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      niemand die me kan helpen?
      ticket sturen misschien?

groeten
    • Virus22
      Virus22
      Bronze
      kan je niet meer naar mansion sturen want ik wacht al 2+ weken om 60 dollar
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door TimothyVdp1
      niemand die me kan helpen?
      ticket sturen misschien?

groeten

hmm, ik zou even een ticket sturen naar support. OMdat het met de nieuwe regeling nu inderdaad niet meer mogelijk is naar mansion te storten en als je titan niet gekoppeld kan worden weet ik het ook zo niet. Misschien kunnenze je bij support verder helpen.
      Laat even weten als het je gelukt is (of niet)