SHC versus gespeelde handen

• MCRaia
      MCRaia
      Bronze
      Goedenmorgen!

Bestaat er software (of is dit onderdeel van een pakket) waarmee je je gespeelde handen kunt vergelijken met je starting hand chart? Zou mooi zijn als je je eigen (of liefst meerdere) SHC kunt ingeven.

Op deze manier kun je er wat sneller achterkomen of je je wel goed aan de charts houdt, wat voor een "beginnende" speler zoals ik wel belangrijk is, zeker op FL FR.
  • 2 antwoorden
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      shc wil niet altijd zeggen dat het goed is. Het is een hulpmiddel om te leren pokeren en een bepaald patroon aan te brengen. Na verloop van tijd kun je zelf ook aanpassingen maken in de shc en die implementeren. Shc wil niet zeggen dat je tegen elke speler met die preflop handen wint. Per tegenstander is dat verschillend.
    • MCRaia
      MCRaia
      Bronze
      Ik begrijp wat je zegt. Daar gaat het ook niet om. Ik probeer het spel gewoon wat beter te doorgronden en ben ook geïnteresseerd in de kansberekening en statistieken. Daarnaast wil ik wel eens weten wat de verschillen tussen de SHC's zijn en welke invloed dat op m'n spel gehad zou hebben. Gewoon uit curiosity.
      Ik heb gekozen om mbv. PokerStrategy te spelen en dat verandert ook niet.

Voort zou de mogelijkheid om te controleren of je wel de juiste starthanden speelt (zeker met de uitgebreide (bronze) SHCversie) wel eens handig zijn.