0,15/0,30 FR ATo in mp2 na limper

• tinus82
      tinus82
      Bronze
      Poker Room skin
      Limit Holdem Ring game
      Limit: $0.15/$0.3
      10 players
      Converter

Stack sizes:
      UTG: $15.45
      UTG+1: $10.05
      UTG+2: $13.75
      MP1: $20.60
      Hero: $10
      MP3: $2.95
      CO: $10.65
      Button: $24.35
      SB: $11.10
      BB: $9.40

Pre-flop: (10 players) Hero is MP2 with T:spade: A:diamond:
      UTG calls, 3 folds, [color:#cc0000]Hero raises[/color], MP3 calls, 3 folds, BB calls, UTG calls.

Flop: K:diamond: 5:spade: K:heart: (8.67SB, 4 players)
      BB checks, UTG checks, [color:#cc0000]Hero bets[/color], MP3 calls, 2 folds.

Turn: T:diamond: (5.33BB, 2 players)
      [color:#cc0000]Hero bets[/color], MP3 calls.

River: Q:diamond: (7.33BB, 2 players)
      Hero checks, MP3 checks.

Results:
      Final pot: 7.33BB

Volgens de SHC is het een raise preflop, maar is er een reden te vinden om deze hand preflop gewoon te folden? Ik ben er zeker van dat utg gaat callen en misschien ook nog wel mensen achter me. Dan speel ik eigenlijk de hele hand zonder te weten waar ik sta. Zelfs met een aas op de flop is het volgens mij nog maar zeer de vraag of ik de beste hand heb.

Heb ik de rest van de hand overigens wel goed gespeeld? Of is de bet op de flop te aggresief?
  • 2 antwoorden
    • DarthBobo
      DarthBobo
      Bronze
      Preflop is gewoon goed gespeeld. Zelfs als je weet dat ze gaan callen, dat is niet erg. Jouw hand is meestal sterker dan die van de tegenstanders, en dan is het mooi dat er veel geld in de pot zit.

Volgens de regeltjes is het op de flop geen bet. Een continuation bet doe je tegen maximaal 2 spelers. Maar ik zondig hier zelf ook vaak...
      Ik vind het eigenlijk best goed hier, want de kans dat iemand de K heeft is niet zo groot (er liggen er al 2), en er zijn geen draws mogelijk.

Turn zeker betten nu je hit, en je nog maar één tegenstander hebt.

River vind ik ook wel goed.
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Preflop is de Raise zeker goed. Je wint heel veel met de Raise Preflop, dat het niet geeft, als je af en toe postflop moet folden.

Hier kan je zeker ook tegen 3 een Continuation-Bet maken, omdat je veel Foldequity hebt en zij vaak niets hebben. Als zij een K hebben, krijg je wel veel actie en je kan easy folden.

Ik zal de River gewoon nog een keer betten tegen een T met lagere kicker, 5, lagere pocketpair of misschien A high. Als je checked, gaat hij alleen betere hande betten, maar slechtere behindchecken.