AJo trips op flop

• Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Niet letten op minraise, was een misclick..

Titan Poker Micronesia (Beginner) 0.01/0.02, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | [color:#C00000]saw showdown[/color]

Button ($1.26)
      SB [color:#C00000]SB ($5.61)[/color]
      BB BB ($4.12)
      UTG ($0.94)
      UTG+1 UTG+1 ($5.76)
      MP [color:#C00000]MP ($5.44)[/color]
      MP ($0.90)
      CO-1 ($0.96)
      CO ($1.88)

Preflop: SB is in the SB with A :spade: J :heart:
      1 fold, UTG+1 calls 0.02, MP calls 0.02, 4 folds, SB calls 0.01, BB checks.

Flop (0.08) 7 :club: A :club: A :heart:
      SB bets 0.06, 1 fold, UTG+1 calls 0.06, MP raises to 0.12, SB raises to 0.36, 1 fold, MP calls 0.30.

Turn (0.98) 5 :diamond:
      SB bets 0.02, MP raises to 0.20, SB raises to 0.80, MP raises to 4.80, SB calls 4.18.

River (10.98) 5 :spade:
  • 14 antwoorden
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      op de turn was het een duidelijke misclick ;)
      duidelijk te lage first-in bet op turn dus, voor de rest nh
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door HoofdVogel
      op de turn was het een duidelijke misclick ;)
      duidelijk te lage first-in bet op turn dus, voor de rest nh
      Thx, was wel lachen.. op de turn all-in en hij showt A5 :) . Ik denk, shiiit.. komt er nog een 5, split pot en beide 0.30$ kwijt aan rake.
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      volgens mij noem je dit geen set, maar trips
    • remmetje
      remmetje
      Bronze
      Klopt Anunaki
      Heb je pockets en je hit de derde op de flop is het een setje
      en deze zijn idd trips
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      hoezo dit zwakke preflop spel??
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      Flop is trouwens reraise reraise raise boem boem boem geld erin.

Nix callen!!! Je krijgt actie dus doe er wat mee. Als je nu called en iemand shoved een club turn weet je niet wat je moet doen! Het is zo makkelijk om het er nu in te schuiven op de flop....

Hij had een A of hij had fullhouse op flop.
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      preflop: raise naar 6BB.
      flop: ok, kan ik begrijpen, 3x zijn raise reraisen is ok, mss iets te voorzichtig met clubs.
      turn: bet 0,7 oid. click op bet nadat je het getal hebt ingevuld, verder wp.

mss dat je er op de flop wat meer in kan knallen ivm de clubs.
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Preflop raise en er meer inknallen op de turn, voor de rest goed gespeeld zeker? :)

Wat is je username op titan poker? Ik hang ook nog rond op die limieten (khoop eind deze week genoeg BR te hebben voor naar 02-04 te gaan )

Weinig zin om tegen elkaar te liggen grinden :D
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Thx voor feedback allemaal..

Ivm preflop, normaal speel ik AJo totaal niet als ik geen positie heb (de meeste niet dacht ik), aangezien ik in de SB kreeg zat ik veel te goede pot odds om niet te callen.

Ajfonso, waar zie je mij callen? Hij callt mij. Bet op de flop mag idd misschien iets hoger, maar ik denk niet dat MP hier gaat reraisen met enkel een flushdraw. Voor de andere spelers zijn met mijn raise de pot odds normaal niet goed om te callen met een flushdraw (denk ik toch :) ). Direct all-in wil ik hier niet doen, met als enige reden dat ik niet iedereen wil wegjagen (al is de kans groot dat zeker op deze limieten ik wel gecalld wordt).

Bet op de turn is 2/3e van de pot op dat moment, redelijk standaard, niet?

ps: idd, sorry voor de sets-fout :p.. moet al de termen nog wat gewoon worden
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      in deze situatie zou ik AJo altijd raisen preflop, je hebt 2 limpers dus ik ga ervan uit dat ik de beste hand heb tegen hun. mocht er een kleine raise zijn geweest dan call ik om de flop te zien en bij een standaard raise / reraise fold.
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Maarten84
      Thx voor feedback allemaal..

Ivm preflop, normaal speel ik AJo totaal niet als ik geen positie heb (de meeste niet dacht ik), aangezien ik in de SB kreeg zat ik veel te goede pot odds om niet te callen.

Ajfonso, waar zie je mij callen? Hij callt mij. Bet op de flop mag idd misschien iets hoger, maar ik denk niet dat MP hier gaat reraisen met enkel een flushdraw. Voor de andere spelers zijn met mijn raise de pot odds normaal niet goed om te callen met een flushdraw (denk ik toch :) ). Direct all-in wil ik hier niet doen, met als enige reden dat ik niet iedereen wil wegjagen (al is de kans groot dat zeker op deze limieten ik wel gecalld wordt).

Bet op de turn is 2/3e van de pot op dat moment, redelijk standaard, niet?

ps: idd, sorry voor de sets-fout :p.. moet al de termen nog wat gewoon worden
      Ohja ik kijk een beetje scheel.. maar alsnog heb je de turn minder gespeeld. Ik zou toch echt wel iets meer erin proberen te krijgen...
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Waarom?
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      daar zat ik ook aan te denken, je hebt trips en hij re-raised je, het is dus duidelijk dat hij wat heeft. mss een pot sized bet. als hij je called/raised nice als hij fold ook goed dan pak je de pot op.
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Tegen 2 limpers raise ik preflop met AJ, zelfs vanuit de blinds. De hand speelt ok, zelfs uit positie.

Verder, buiten de missclick dan, nh lijkt me zo :)