76o BB double pair op flop

• Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Was gefrustreerd en lichtjes aant tilten :) ... los van dit, zouden jullie callen?

Wat hij had? Laten we zeggen dat ik wijselijk Titan afgesloten heb hierna.

Titan Poker Banstead 0.01/0.02, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | [color:#C00000]saw showdown[/color]

Button Button ($4.26)
      SB [color:#C00000]SB ($4.83)[/color]
      BB [color:#C00000]BB ($6.02)[/color]
      UTG ($5.29)

Preflop: SB is in the SB with 7 :diamond: 6 :spade:
      1 fold, Button calls 0.02, SB calls 0.01, BB checks.

Flop (0.06) 3 :club: 7 :spade: 6 :heart:
      SB bets 0.04, BB moves all-in for 6, 1 fold, SB moves all-in for 4.77.
  • 20 antwoorden
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      ik zou z'n all-in zeker ook callen..
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      ja je hebt two pair het enige wat jou op dit moment verslaat is een straight, maar ook dan heb je nog outs. ik zou hem ook callen.
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      preflop fold die crap. Flop insta call.
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      Ik zie dat je heel loose preflop bent en ik weet dat je winner bent omdat door de deepstacks je edgehefboom veel groter is maar doe asjeblieft iets aan ej preflop spel. Het heeft gewoon zij weinig nut om zoveel te limp folden. Called op de sb doe je met suited handen of pocketpairs desnoods maar niet met ofsuit crap... Imo

tenminste 76.,. tjah met die stacksizes zou je heel misschien zo nu en dan tegen de juiste spelers een gokje kunnen nemen preflop maar over de lange termijn is het zeker -EV
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Fold preflop en fold op die push... setjes en een straat tegen, gewoon het risico niet waard om je opgegrinde stack erin te gooien.

Behalve als het echt een maniak of extreem slechte speler is, die kunnen evengoed pushen met A7 of elk overpair. Het is maar een klein potje dat je moet opgeven, standaard fold imo.
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      lol ik kan dit dus echt niet wegleggen he je flopt een redelijk sterke made hand. op deze stakes zou hij wss met elke TPTK deze move maken, dus wat mij betreft insta-call
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ajfonso
      Ik zie dat je heel loose preflop bent en ik weet dat je winner bent omdat door de deepstacks je edgehefboom veel groter is maar doe asjeblieft iets aan ej preflop spel. Het heeft gewoon zij weinig nut om zoveel te limp folden. Called op de sb doe je met suited handen of pocketpairs desnoods maar niet met ofsuit crap... Imo

tenminste 76.,. tjah met die stacksizes zou je heel misschien zo nu en dan tegen de juiste spelers een gokje kunnen nemen preflop maar over de lange termijn is het zeker -EV
      Als ik stats had dan kon ik je laten zien dat ik preflop zeer tight speel... enkel vanaf de SB op deze lage limieten call ik zulke handen als er geen raise/bet is geweest. Ik speel slechts heel af en toe een cash-game op Titan en dan telkens maar op 0.01/0.02 puur voor de fun. Mijn excuses dat ik dan af en toe vanuit de SB voor 0.01 een flop wil zien...

Ik zei al eerder dat ik gefrustreerd was, slecht moment om te spelen.. ik weet het. Normaal call ik zoiets nooit, gewoon omdat ik niet graag zulke risico's neem. Ik vroeg me dan ook enkel af wat jullie zouden doen. Enkel en alleen maar omdat je bijvoorbeeld volgende situatie in de toekomst wel eens kan tegenkomen-->
      (voor de slimmerds: dit is dezelfde hand als hierboven, enkel een beetje aangepast)

Button Button ($4.26)
      UTG ($5.29)

Preflop: SB is in the SB with A :diamond: K :spade:

Flop (0.06) T:club: A :spade: K :heart:

Dit zou wel bijna iedereen instacallen, gewoon omdat AK een veel sterkere hand lijkt.. maar, deze flop is voor AK veel gevaarlijker als mijn oorspronkelijke flop was voor 76..
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      uuuh je limpt niet met AK ;)

Je raist met ak en dan heb je op de flop een niet zo'n moeilijke beslissing
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      (voor de slimmerds: dit is dezelfde hand als hierboven, enkel een beetje aangepast)
      ... was dan ook maar om te illustreren, had vlug de eerste hand gepakt en aangepast. Natuurlijk limp je niet met AK, maar zelfs als je raised. Ze callen je, op de flop komt er AKT en ze gaan all-in voor je.. wat doe je?

Zo beter misschien?

Button Button ($4.26)
      UTG ($5.29)

1 fold, Button calls 0.02, SB raises to 0.08, BB calls 0.06, Button calls 0.08

Flop (0.24) T:club: A :spade: K :heart:
      SB bets 0.24, BB moves all-in for 6, 1 fold, SB moves all-in for 4.77.
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      ^^ call?
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sharkking89
      ^^ call?
      Ah, voila... en we zijn er.
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Maarten84
      Oorspronkelijk gepost door ajfonso

Als ik stats had dan kon ik je laten zien dat ik preflop zeer tight speel... enkel vanaf de SB op deze lage limieten call ik zulke handen als er geen raise/bet is geweest. Ik speel slechts heel af en toe een cash-game op Titan en dan telkens maar op 0.01/0.02 puur voor de fun. Mijn excuses dat ik dan af en toe vanuit de SB voor 0.01 een flop wil zien...

Ik zei al eerder dat ik gefrustreerd was, slecht moment om te spelen.. ik weet het. Normaal call ik zoiets nooit, gewoon omdat ik niet graag zulke risico's neem. Ik vroeg me dan ook enkel af wat jullie zouden doen. Enkel en alleen maar omdat je bijvoorbeeld volgende situatie in de toekomst wel eens kan tegenkomen-->

Button Button ($4.26)
      UTG ($5.29)

Flop (0.06) T:club: A :spade: K :heart:

Dit zou wel bijna iedereen instacallen, gewoon omdat AK een veel sterkere hand lijkt.. maar, deze flop is voor AK veel gevaarlijker als mijn oorspronkelijke flop was voor 76..
      Nee dat is ook weer niet helemaal waar.... Veel mensen denken dat ze met een A onoverwinnelijk zijn dus spelen ze die vaak aggressiever... die flop met 76x was helemaal niet zo gevaarlijk imo..
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Compleet zinloos om het met AK10 te gaan vergelijken hoor... volledig andere situatie en minder straightdraws ed. mogelijk.
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door viewer88
      Compleet zinloos om het met AK10 te gaan vergelijken hoor... volledig andere situatie en minder straightdraws ed. mogelijk.
      En waarom wel.... Ik wil juist weten, wat doe je als dergelijke situatie zich voordoet met AK.

Minder straightdraws mogelijk... ok, maar ook minder kans dat iemand preflop callt/raised met 45 dan met QJ.
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      je dwaalt te ver af..
      maak nieuwe thread ofzo ;)
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Kzeg het ook maar omdat je dat AK10 ding als argument gebruikte om toch toch die call te maken, terwijl het een slechte vergelijking is :)

Natuurlijk interessant handje om over te discussieren , maar beetje offtopic inderdaad :D
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Kzeg het ook maar omdat je dat AK10 ding als argument gebruikte om toch toch die call te maken, terwijl het een slechte vergelijking is :)

Natuurlijk interessant handje om over te discussieren , maar beetje offtopic inderdaad :D
      Bwa, nieuwe post hoeft niet denk ik :) ...

Je begrijpt me verkeerd, ik gebruik voorgaande hand helemaal niet als argument.. zoals eerder vermeld call ik normaal niet de all-in met mijn 76. Wat ik wel wil weten is wat de correcte 'move' zou zijn moest je in ongeveer dezelfde situatie komen met een premium hand.. als iedereen dan zegt call, dan is mijn logishe reactie hierop.. wat is dan de reden om die 76 niet te callen?
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Ik had ongetwijfeld gecalled. Villain zal hier zelden pushen met een straat of set in zo'n lage pot.
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Maarten84

Bwa, nieuwe post hoeft niet denk ik :) ...

Je begrijpt me verkeerd, ik gebruik voorgaande hand helemaal niet als argument.. zoals eerder vermeld call ik normaal niet de all-in met mijn 76. Wat ik wel wil weten is wat de correcte 'move' zou zijn moest je in ongeveer dezelfde situatie komen met een premium hand.. als iedereen dan zegt call, dan is mijn logishe reactie hierop.. wat is dan de reden om die 76 niet te callen?
      die is er niet. gewoon de pot splashen bats hatseflats alles erin.
    • 1
    • 2