beetje pech :(

• ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      Well anywayz ik ben dus weer aan het grinden geslagen en mij overkomt iets dat ik nog nooit eerder heb gehad. Ik verlies super veel in een hele korte tijd. Ik heb vaak verhalen gelezen van highstakers die zieke swings hebben... -__-' Ik ben er maar mee gestopt na de laatste badbeat en ik denk dat ik 5NL ga grinden als ik weer verder ga. heb nu nog 100 op stars 70 op party en 50 op titan.

Wat wel trouwens heel tof is, is dat de buren van mijn vader twee highstakes pokeraars zijn die al tientallen jaren het spel spelen. Ik kwam in gesprek met hun toen ik op mijn broertje aan het oppassen was en ze vertelden me van alles en nog wat. Vooral die man vertelde me dat ik niet op stars moest spelen maar gewoon de onbekende netwerken moest opzoeken. Hij vertelde me dat hij me wel wou staken voor 100€ en een rakeback deal kon regelen voor me!! Das toch gaaf! Hij speelt op het moment online en live. Online pot limit omaha op 2/4 en 3/6 live van alles, en is goede vrienden met rob hollink en al die andere dudes. Volgend jaar ga ik bij mijn vader wonen en dan zie ik die dudes zowiezo veel vaker dus ik denk dat dat echt super geweldig gaat worden.

In ieder geval hier nog eventjes het lelijke grafiekje waar ik me op een gekke manier totaal niet over erger (Ik hoop dat dit een begin kan zijn van een verbetering in mijn tiltcontrole!!!):P

• 3 antwoorden
    • walterbee
      walterbee
      Bronze
      had toevallig net gekeken bij je op pokerstars en die hand qq vs aj was idd pech,doe je niks tegen als de a op de river komt...was een dure
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      ach ja... Ik bedoel het gebeurt gewoon. Het stomme is dat er zoveel achter elkaar komen. Ik had daarvoor ook bijvoorbeeld een hand waarin ik 88 preflop raise met 4 limpers en de button pushed zijn hele stack. Dan ga ik niet folden hoor. Laat hij 44 zien en dan tjah 4 op de flop..

maar anywayz ik ga nu niet beginnen met badbeat verhalen. Ik denk dat ik goed gespeeld heb en ik ben niet broke dus doorspelen zal gewoon moeten lukken ;)
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Ouch, dat ziet er inderdaad niet fijn uit. :P Maar ja vind het altijd wel fijn om in die grafieken dan te zien dat je spel wel gewoon goed was. Daar gaat het uiteindelijk om he. ;)