AK geen cbet ok?

• marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      PokerStars No-Limit Hold'em Tourney, Big Blind is t50 (8 handed) Poker-Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver)

MP1 (t1455)
      MP2 (t2820)
      CO (t1325)
      Button (t2455)
      SB (t2230)
      BB (t620)
      Hero (t1405)
      UTG+1 (t1190)

Preflop: Hero is UTG with A, K.
      Hero raises to t200, 2 folds, MP2 calls t200, 3 folds, BaRkEr^EiGhT calls t150.

Flop: (t575) J, 4, 7 (3 players)
      BaRkEr^EiGhT checks, Hero checks, MP2 checks.

Turn: (t575) 3 (3 players)

River: (t575) 8 (3 players)

Final Pot: t575

Results in white below:
      BB doesn't show.
      Hero has Ad Kd (high card, ace).
      MP2 has 7c Ac (one pair, sevens).
      Outcome: MP2 wins t575.
  • 6 antwoorden
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      nh
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Wat had je gedaan bij een raise op de river?
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      dan had ik gefold.

dikke kans dat ik verslagen ben. meestal laag pocket pair.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Al vind ik de check/fold lijn helemaal niet slecht, toch vraag ik me of of hier een c-bet echt zo misplaatst is.

Je bent preflop de agressor en hebt ook nog eens UTG geraised, wat duidt op een sterke hand.

Indien villains geen callingstations zijn heb je denk ik grote kans om de pot op te pakken in deze situatie met een continuation bet.

Nadeel is je stack bij een mislukte poging de pot te stealen, maar het is dan nog niet helemaal over.
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      heb al verschillende malen hier meegemaakt dat ze gewoon meecallen. denk dat het over het algemeen meer kost dan oplevert op deze limieten. ze callen je vaak down met middle of low pair.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sharp80
      Al vind ik de check/fold lijn helemaal niet slecht, toch vraag ik me of of hier een c-bet echt zo misplaatst is.

Je bent preflop de agressor en hebt ook nog eens UTG geraised, wat duidt op een sterke hand.

Indien villains geen callingstations zijn heb je denk ik grote kans om de pot op te pakken in deze situatie met een continuation bet.

Nadeel is je stack bij een mislukte poging de pot te stealen, maar het is dan nog niet helemaal over.
      Ben ik het niet mee eens. Je zit uit positie, en je kunt hier betere handen niet laten folden, dus waarom zou je dan c-betten? Ook nog eens drawy, dus de kans op een call is echt belachelijk groot. Niet c-betten hier is echt standaard.