10NL TT vs unknown SS, instacall?

• Disability
      Disability
      Bronze
      $0.05/$0.10 No Limit Holdem
      10 players
      Converted at weaktight.com

Stacks:
      UTG ($3.50)
      UTG+1 ($11.60)
      UTG+2 ($5.75)
      MP1 ($2.20)
      MP2 ($5.10)
      MP3 ($2.10)
      CO ($10.35)
      BTN ($0.85)
      SB ($0.90)
      BB ($9.25)

Pre-flop: ($0.15, 10 players)
      5 folds, MP3 calls $0.10, 3 folds, BB bets $0.40, MP3 calls $0.40, 1 fold

Flop: 7:diamond: K:spade: 6:club: ($1.05, 1 players)
      BB bets $0.60, MP3 goes all-in $1.60, BB calls $1.

Turn: 2:heart: ($4.25, 1 players)

River: 9:heart: ($4.25, 1 players)

Final Pot: $4.25
      BB shows: T:club: T:heart:

Titel zegt eigenlijk al genoeg, neem aan dat mijn 3:1 odds hier goed genoeg zijn tegenover de pushing range van villain?

EDIT: Die HH is een beetje fucked (of converter?) Mansion uiteraard. :D In ieder geval ik raise PF uiteraard naar $.50, dit naar aanleiding van de opmerking van ajfonso. ;)
  • 8 antwoorden
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Oftewel is het een goeie shortstacker die zijn koning gehit heeft, oftewel is het een bluffer. Je odds zijn niet slecht, maar er valt eigenlijk weinig over te zeggen als je geen stats/reads op die kerel hebt.

Ik zou waarschijnlijk ook wel gecalld heben vanwege de odds.
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      In plaats van cbetten en mariginaal callen kun je beter de flop gewoon frontpushen. Als hij een cbet called voel je je kut en geef je zowiezo de hand op en als hij pushed is het ook kut want je moet callen wanneer je vaak achter ligt.

Als jij pushed hoef je je nergens zorgen over te maken ;)
      btw preflop naar 50 cent raisen is het nog makkelijker spelen postflop!
    • Disability
      Disability
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ajfonso
      In plaats van cbetten en mariginaal callen kun je beter de flop gewoon frontpushen. Als hij een cbet called voel je je kut en geef je zowiezo de hand op en als hij pushed is het ook kut want je moet callen wanneer je vaak achter ligt.

Wat betreft die raise PF er klopte weer eens iets niet in de HH, waardoor die hand beetje opgeneukt is maar PF was mijn raise wel 50 cent, maarja verandert niet zoveel aan de situatie. Achteraf zou een frontpush hier inderdaad een optie zijn geweest gezien het feit dat ik hier geen zin heb af te leggen. :)
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Met enkel een shortstacker achter mij bet/raise ik ofwel hoger of ik push direct preflop. Imo liever alles erin preflop tegen een shortstacker dan te moeten folden omdat er een A of K op de flop valt. Maarja, ben maar een noobke... ben dan ook benieuwd naar wat anderen zeggen :) .
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ajfonso

leuk ja. Dan heb je in totaal 0 bluffinduce, en word je alleen maar door betere handen gecalled. Lijkt me niet slim. Bet call is standaard hier lijkt me. In positie check ik behind voor turn bluffinduce.
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      wp (na de edit)
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      preflop pushen met 10 10? kdenk dat je altijd meer winst maakt als je meer opties openhoud, zodat je op een AKQ flop nog kan folden en de schade beperken.

Enige handjes waar ik preflop allin mee wil gaan zijn KK en AA, tegen een shortstacker misschien nog QQ en AKs (omdat je dan +EV coinflipjes aangaat tegen kleine bedragen).
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Vrij standaard, met slechts 1 overcard die geen A is krijg je te goede odds om te folden, en spelers pushen hier met zowat alles. Overpushen op de flop heeft teveel fold equity en zoals helemaalnicks al zei, lokt geen blufs uit.
      Nh :)