10NL TT overpair op drawheavy board

• Disability
      Disability
      Bronze
      Ik heb deze hand even handmatig uitgeschreven omdat ik de HH van deze hand niet meer had, vind het desondanks wel de moeite om hier even een vraag over te stellen.

NL $0,05/$0,10

UTG $4
      UTG+1 $8.05
      UTG+2 $10.45
      MP1 $9.40
      MP2 $1.10
      MP3 $0,95
      CO $9.85
      Button $1.70
      SB $9.45
      BB $15.50

Preflop: Hero is on the CO with T:spade: T:club:
      2 fold, UTG+2 calls 0.10, 3 folds, Hero bets 0.50, 3 folds, UTG+2 calls 0.40

Flop: 8:diamond: 5:diamond: 3:spade: ($1.15)
      UTG+2 checks, Hero bets $0.80, UTG+2 calls $0.80

Turn: 2:heart: ($2.75)
      UTG+2 checks, Hero bets $2, UTG+2 calls $2

River: 3:diamond: ($6.75)
      UTG+2 bets $6.40, Hero ???

Heb villain nog nooit eerder gezien en is dus een compleet unknown. Speelt villain zijn draw hier erg passief of heb ik hier nog steeds (extreem grote riverbet?) de beste hand? Voor mijn gevoel zijn er weinig handen uit de range van villain die ik hier nog beat behalve een A8o of een PP <TT?
  • 7 antwoorden
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Ik zou in dit geval een grotere bet hebben gemaakt op de flop, potsize ofzo. Hij checkt naar jou dus zal max een draw hebben of middelpair ofzo, door die call zet ik hem dan op een draw.

Op de turn lijkt me je bet welk OK, alleen zou ik er iets meer ingooien omdat de pot al groter zou zijn. De verhouding bet/pot is ok. Doorchecken is hier ook een optie als je denkt dat hij iets aan het slowplayen is (beetje potcontrol), maar betten lijkt hier de beste optie omdat we hem op een draw zetten.

Push op de river is een fold voor mij. Ik zette hem op een draw en die is nu gevallen, daar call ik geen potsized bet meer mee.
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      mjuh zie het zo... als een unknown een unknown is ben jij voor hem ook een unknown en heeft hij geen reads op jouw.

Als jij preflop, flop en turn kracht toont gaat hij niet denken aan bluffen op de river.

dit is dus altijd een monster.

Ik vind de flop bet goed de turn bet echter te laag. river is fold.
    • Purity
      Purity
      Silver
      Ik zet em hier op A4s of een gehitte set. Een van de meeste voorkomende gevallen als je iemand in early position ziet limpen is het meestal een low pocket pair, waarmee ze dan een eventuele raise nog callen met de hoop hun set te hitten. Mss was dit zoon geval, en naar mijn vermoede wel.
      Denk niet dat er een hand bestaat waarmee je tegestander all-in zou gaan die je kan verslagen met een overpair. Folden is mijn keuze hier.
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      lol @ Ik zet hem op A4...

wtf als je zo gaat pokeren berijk je niets! Ik bedoel het is een van de mogelijkheden. Probeer in ranges te gaan denken niet in specifieke handen.!!!!

Pas na een hele grote history met elkaar is het soms mogelijk iemand op een hand te zetten. Op deze limieten is dat eigenlijk nooit het geval.
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      :)
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      flop 1$
      turn potbet
      river folden
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Zowel de flop als de turn groter betten, op de flop mag het zelfs potsize omdat hij nogal drawy is en er heel wat kaarten zijn die je niet op de turn wil zien.

De river is een duidelijke fold, er zijn weinig tot geen handen die deze line nemen die je kan verslaan, zelfs een bluf zit wat mij betreft zo goed als niet in zijn range.