Pokerkampioen van Nederland

• Xiqu0n
      Xiqu0n
      Bronze
      Iemand die toevallig meedoet aan deze freerolls?

Ik was gisteren naar poker aan het kijken en opeens verwezen ze naar de site. Ik heb vandaag meegedaan met een freeroll satelite hiervan. Indien je bij de beste 20 komt plaats je je naar de finale in het weekend, van deze 100 spelers krijgen de beste 5 een ticket of zoiets.

Mijn toernooitje was na ongeveer 10 mins voorbij. Ik had veel sit outs aan de tafel (lees 1 kerel aan de tafel niet , oftewel headsup) en het ging niet zo goed. Op een gegeven moment zegt hij dat hij niet meer zo'n zin had en gooit hem allin. Een sitouter (die er toen net weer was) callt. Ik zelf had ook niet meer zo'n zin en besloot te callen met ako.

Wat bleek. Degene die geen zin had had ook echt geen zin en was allin gegaan met 84o. Die andere gast had ajo en ik dus ako. Op de flop komt een 8 en een K. Turn komt natuurlijk nog een 8 en roy moest het veld verlaten.

Anyways, indien nog meer mensen zijn die hieraan deelnemen post maar hoe het je vergaat. De freerolls zijn dagelijks om 19.35.
  • 8 antwoorden
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      ik doe straks wel weer aan de live versie mee
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Op welke room?

Ik ga me wel inschrijven voor volgend seizoen, ik wist niet dat er nog kans was op plaatsing dit seizoen. Ik heb het hier in helmond 2x gevolgd live, en op TV gekeken, maar daar moet zeker wat te halen zijn.
    • DaKingPatsie
      DaKingPatsie
      Bronze
      mijn hoogste klassering is 47
    • Xiqu0n
      Xiqu0n
      Bronze
      Het is de vinden op Pokerstars.

Live kan ik me helaas niet plaatsen want er is hier niks van poker in de buurt .
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      heb vandaag effe meegedaan op pokerstars en ik moe zeggen: wat een schijrstructuur. 5 min levels en 6 handed. het is gewoon een crapsshoot. uiteindelijk 300ste geworden. maar alleen de eerste 20 gaan door. ging preflop allin met q/js en iemand callde met 2/2 en ik hitte niks.

ik ga zeker proberen mee te doen aan de live toernooien.
    • Xiqu0n
      Xiqu0n
      Bronze
      Ik had vandaag ook weer meegedaan. Ik vind het niveau bij die freeroll echt bagger gewoon. Ik had na ongeveer 20 mins weer geen zin meer door de meest vreemde calls en alles dat ik hem allin knalde. Ik kijk wel of ik nog eens hieraan mee ga doen. Als je graag doet hengelen is Pokerkampioen freeroll zeker iets voor jou !!
    • joodje85
      joodje85
      Bronze
      Zei ik toch dat het bagger was
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Xiqu0n
      Ik had vandaag ook weer meegedaan. Ik vind het niveau bij die freeroll echt bagger gewoon. Ik had na ongeveer 20 mins weer geen zin meer door de meest vreemde calls en alles dat ik hem allin knalde. Ik kijk wel of ik nog eens hieraan mee ga doen. Als je graag doet hengelen is Pokerkampioen freeroll zeker iets voor jou !!
      En daarom speel ik hem ook niet meer! Kan je net zo goed een Mad-tilt-toernooitje doen op Mansion ;) Levert waarschijnlijk meer op als je GELUK hebt in die loterijen :P