AQs op de CO

• viewer88
      viewer88
      Bronze
      Redelijk normale tafel.. kzat net in een "hot streak", van de voorbije tien handen zo'n 4 gespeeld (agressief gespeeld dus :) ), dus loose tafel imago.

Kheb niet echt reads op de villains.

Titan Poker Freyja 0.01/0.02, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | [color:#C00000]saw showdown[/color]

Button ($0.78)
      SB ($1.77)
      BB ($0.87)
      UTG ($0.51)
      UTG+1 [color:#C00000]UTG+1 ($4.78)[/color]
      MP ($2.20)
      MP ($5)
      MP [color:#C00000]MP ($2.69)[/color]
      CO-1 ($1.76)
      CO [color:#C00000]Hero ($4.72)[/color]

Preflop: Hero is in the CO with Q :heart: A :heart:
      1 fold, UTG+1 raises to 0.11, 2 folds, MP calls 0.09, 1 fold, Hero calls 0.11, 3 folds.

Flop (0.38) J :diamond: 2 :spade: Q :spade:
      UTG+1 checks, MP bets 0.20, Hero raises to 0.62, UTG+1 raises to 4.67, MP moves all-in for 2.38, Hero moves all-in for 3.99.

Turn (12.24) 2 :diamond:

River (12.24) T :club:

Kheb die call gemaakt omdat dacht dat ze een "bluf" van mij wilden busten, voorbije handen stevig gebet en geraised maar niks naar de showdown kunnen meenemen, tafelimago van een halve maniak waarschijnlijk dus :)
  • 7 antwoorden
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      preflop reraise naar 0.40
      flop wp
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Je hebt hier een preflop raiser vanuit UTG+1 (sterke range) en een caller uit MP. De preflop raiser checkt waarna de caller in MP 1/2 pot bet maakt. Nadat jij hem raised pushed die preflop raiser en callt MP de all in. Dit is een enorm sterke line van UTG+1. Denk je nu dat uw TPTK nog goed zal zijn?

UTG+1 toont hier echt te veel sterke om te gaan callen met "enkel" TPTK. Imo heeft UTG+1 ofwel een overpair (AA/KK), maar het lijkt mij er meer op dat ie QQ/JJ heeft...
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      ja, je hebt gelijk
      UTG1 toont idd veel sterkte (overpair of set)

ik heb de neiging om op deze limieten meer te gaan gokken :P
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      AQ is een typische probleemhand om een UTG+1 raise te gaan flatcallen, zelfs in positie. De hand is vaak gedomineerd en gezien het feit dat UTG+1 dan nog eens 5,5 BB's raiset, is dit voor mij standaard een fold.
      De flopline van UTG+1 is zo ongelofelijk sterk dat ik onmogelijk kan geloven dat we hier de hand kunnen winnen. Tafelimago is hier van ondergeschikt belang: de pot is multiway en dus representeren de bets meestal wat ze lijken te zijn. In het beste scenario splitten we met een andere AQ, maar heel vaak zie je hier JJ,QQ,KK of AA. Fold en wees blij dat UTG+1 zo'n fishy en overduidelijke line neemt met z'n monster, zodat je in de toekomst wél de perfecte play kan maken en hand kan neerleggen ;)
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      UTG had pocket 2, MP had pocket J

behoorlijk gedomineerd dus :tongue:
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      eerder ongeveer drawing dead. je had runner runner nodig :D
    • Kapstok
      Kapstok
      Bronze
      Je denkt teveel aan table image, dat is op zich goed, maar op dergelijk lage limieten heeft het absoluut geen zin, de mensen daar komen via freerolls of zijn gewoon donks, daardoor moet je niet van ze verwachtten dat ze op jouw play letten, je maakt er hier meer verlies door dan winst ;)

Ik zou preflop meer pushen om low pairs eruit te halen, maar nog is dat moeilijk met deze limieten... flop valuebetten en tegen raise folden ivm utg sterke positie (als die preflop raise van je nog called).