TAF uitbetaling (welke sites)

• iamthedanger
      iamthedanger
      Black
      Hallo,

Ik zit nu al een maand op mijn 50$ TAF naar mansion te wachten en ze zeiden 4 dagen terug dat het er zeker binnne 72 uur zou zijn maar het is er dus nog niet. Nu is mijn vraag of je het TAF geld alleen naar een account kan sturen die verbonden is aan PS wat mij wel logisch lijkt maar nogal vervelend is aangezien ik bij Titan, Party, Stars en FT al een account heb maar niet via PS en ik geen zin heb om weer een maand te moeten wachten op mn geld.
      Zouden jullie mij misschien wat meer informatie over kunnen geven?

Gr

Joshua
  • 3 antwoorden
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Als je een nieuwe account via PS hebt aangemaakt bij Mansion dan krijg je het vanzelf Het duurt ooit wat langer, ik zou me niet te druk maken, TAF is soms nogal traag. heb ooit 2 weken moeten wachten, ik weet het, leuk is anders, maar je kunt weinig anders doen dan wachten.

Je kunt een support ticket maken maar die geven een standaard antwoord: please be patient.
    • iamthedanger
      iamthedanger
      Black
      Ik doel op een volgende TAF storting, ik heb nl. nog 90$ staan en die kan ik pas laten overmaken als de huidige TAF is uitbetaald.. en nu is mijn vraag dus of ik dat ook naar partypoker bv kan laten overmaken als ik die account niet via PS gemaakt heb of naar Titan (nog steedfs aan het checken of hij gekoppelt kan worden) want dat schijnt sneller te lopen als mansion
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      je TAF kan alleen overgemaakt worden naar een account die aan PS gekoppeld is. Dus zodra je titan gekoppeld is kun je het wel daarheen laten overmaken ipv naar titan. Partypoker is helaas niet mogelijk wanneer die niet gekoppeld is.