77 set op turn

• Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Moet ik hier meer betten op de turn (flushdraws)?

Titan Poker Bonwell 0.01/0.02, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | [color:#C00000]saw showdown[/color]

Button Button ($0.92)
      SB SB ($2.08)
      BB [color:#C00000]BB ($6.16)[/color]
      UTG ($0.95)
      UTG+1 UTG+1 ($5)

Preflop: BB is in the BB with 7 :diamond: 7 :spade:
      1 fold, UTG+1 calls 0.02, Button calls 0.02, SB calls 0.01, BB checks.

Flop (0.08) K :spade: 9 :spade: 4 :heart:
      SB checks, BB checks, UTG+1 checks, Button checks.

Turn (0.08) 7 :heart:
      SB checks, BB bets 0.06, UTG+1 calls 0.06, 2 folds.

River (0.20) 2 :heart:
      BB bets 0.15, 1 fold

BB shows 7 :diamond: 7 :spade:

BB wins 0.35 with Three of a kind, Sevens
  • 7 antwoorden
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      raise preflop.

je bent hier uit postitie en er zit veel dead money in de pot. een raise is hier ideaal.

zoals preflop gespeeld heb je de flop, turn en river goed gespeeld. als je had geraised preflo had je op de flop kunnen continuation betten tegen 1 of 2 tegenstanders en zo de pot kunnen oppikken.
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
      raise preflop.

je bent hier uit postitie en er zit veel dead money in de pot. een raise is hier ideaal.

zoals preflop gespeeld heb je de flop, turn en river goed gespeeld. als je had geraised preflo had je op de flop kunnen continuation betten tegen 1 of 2 tegenstanders en zo de pot kunnen oppikken.
      Mja raise preflop.. ben toch benieuwd naar wat anderen hier over zeggen. Ik speel 77 liever totaal niet uit positie. En waarom een cbet tegen 4 man hier (moest ik geraised hebben)? Dat je de pot wegpakt is zeer onwaarschijnlijk op deze limiet. De meeste spelers kijken totaal niet naar wat een speler doet preflop. Het enisgte wat ze zien is, heb ik iets op de flop of niet.. ja, ik blijf callen wat er ook gebeurt.. nee ik fold of ik call met men AK, AQ,.. in de hoop iets te hitten op de turn of river :) .
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      wp
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Lijkt me goed gespeeld
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      je kan hem inderdaad ook gewoon zo spelen als jij hebt gedaan. zelf vind ik het lekkerder om preflop te raisen met dit soort handjes omdat wanneer je een set hit in een 4 of 5 way pot het heel lastig kan worden als er een straightdraw of een flushdraw komtte liggen. een set is dan vaak niet de bestmeglijke hand en zeker op dit limiet is het lastig om mensen wel of neit op de straight of flush te zetten en dus kan je makkelijk broke gaan als je je set hit. aan de andere kant word je ook vaker afbetaald en dus is het zeker niet fout.

Ik ben zelf meer een fan van raisen. zeker ook omdat 7/7 waatschijnlijk de beste hand is preflop. maar het is indeerdaad een kwestie van smaak.
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      in unraised pots bet ik altijd pot..
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Raisen preflop of completen in de SB zijn beide valabele opties. Vanaf 66 limp ik altijd, dus het is sowieso borderline, en als je niet comfortabel bent om deze hand OOP te spelen dan is het aangewezen om gewoon te completen.

In een ongeraisede pot bet ik idd ook altijd volledige pot, zeker met een set. Verder nh :)