TT veel actie, A op flop

• Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Goed gespeeld?

Titan Poker Bonwell 0.01/0.02, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | [color:#C00000]saw showdown[/color]

Button Button ($2.06)
      SB SB ($6.27)
      BB ($1)
      UTG ($0.95)
      UTG+1 UTG+1 ($4.92)
      CO [color:#C00000]CO ($0.90)[/color]

Preflop: SB is in the SB with T :diamond: T :heart:
      1 fold, UTG+1 calls 0.02, CO calls 0.02, Button calls 0.02, SB raises to 0.12, 1 fold, UTG+1 calls 0.10, CO calls 0.10, Button calls 0.10.

Flop (0.51) A :diamond: 7 :diamond: 7 :heart:
      SB checks, UTG+1 checks, CO moves all-in for 0.78, 3 folds
  • 6 antwoorden
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      raise meer preflop 0.16 zou ik doen, zeker omdat het 0.01/0.02 blinds zijn kan je hoger raisen preflop en alsnog gecalled worden. je hebt hier waarschijnlijk de betse hand dus moet je hier een hoeveelheid raisen waarvan je verwacht dat 1 persoon je nog called. je wil eigenljik geen multi-way pot spelen met 10/10 je kan hier zelfs pushen omdat je op deze limieten met zo een stack best nog wel eens gecalled kan worden door een mindere hand.

flop is check/fold IMO er is een enorme kans dat iemand een aas heeft of een 7. op deze limieten callen ze je zeker met een aas en dan heb je 2 outs.
    • SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Waarom zou iemand een 7 hebben? Die kans is juist heel klein. Maar doordat er zoveel spelers de flop zien is er wel een redelijke kans op een A en is check/fold wss wel het beste.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      op 5nl word echt met allerlij trash gelimp en dan een raise gecalled. een 7 ligt zeker in de range van een heleboel 5nl spelers.
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      raise juist minder preflop imo, pocket 10 speel ik bijna uitsluitend voor setvalue en als overpair op die microlimieten, bij bija elke JQKA ben je toch gebeat bij die calling stations :)

edit: en zeker op de small blind is dit gewoon een limp hand voor mij.

Easy fold ook op die push.
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      deze flop zou ik tegen twee spelers cbetten

je kunt hier niet checkken omdat je de shortstacker de kans geeft bluffs te maken die jij dan nooit meer kan callen.

Als jij potcbet en hij shoved MOET je callen en kun je dus geen fout maken. Als je checked maak je veel fouten omdat zijn bluffrange groot wordt.
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Raise naar ~0.14$ preflop. 1BB lijkt mss weinig verschil uit te maken maar multiway OOP met een potentieel kwetsbare hand als TT wil je de implied odds van je tegenstander zoveel mogelijk naar beneden halen.

Ik zou de flop gewoon c-betten, niet omdat je hand per sé het beste is maar omdat je wil kijken waar je staat en wil beschermen tegen verdere overcards. Als iedereen fold, goed resultaat, pusht de shortie dan call ik uiteraard omdat hij dit zeker kan doen met een flushdraw.