Aa

• Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Titan Poker Bonwell 0.01/0.02, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | [color:#C00000]saw showdown[/color]

Button [color:#C00000]Button ($6.18)[/color]
      SB ($2.66)
      BB [color:#C00000]BB ($5)[/color]
      UTG ($1.62)
      UTG+1 ($0.63)

Preflop: Button is on the Button with A :heart: A :club:
      2 folds, Button raises to 0.06, 1 fold, BB calls 0.04.

Flop (0.13) 3 :spade: 9 :spade: J :diamond:
      BB checks, Button bets 0.13, BB calls 0.13.

Turn (0.39) Q :spade:
      BB checks, Button bets 0.35, BB calls 0.35.

River (1.09) J :heart:
      BB checks, Button checks
  • 14 antwoorden
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      raise flop.
      Je hebt hier een hele sterke hand en je wil protecten tegen een eventuele flushdraw of straightdraw. Ook als ie top pair heeft wil je hier protecten tegen 5 outs. als hij een set of 2 pair heeft is het jammer, maar het is erg onwaarschijnlijk dat je hier achter ligt. ik zou raisen naar ongeveer $0.30

raise turn
      zelfde als op de flop. Als hij hiet zijn straight of flush heeft gehit zal hij waarschijnlijk reraisen en kan je nog folden. door hier te callen moet je op de river waarschijnlijk nog een bet callen zonder info. hij kan hier namelijk betten met vanalles. als je hier raised dan weet je in elk geval waar je staat. en als hij een op deze turn een draw heeft gemaakt met bijvoorbeeld k/j met de schoppen koning wil je hiet nogmaals protecten. Als je gereraised word kan je hier veel makkelijker wegleggen dan waneer je hier called en op de river tegen een pot size bet komt.

check river.
      zo een beetje elke hand die geen bluf is verslaat je met deze river. top pair was een hele goeie mogelijkheid die hij kon hebben en met deze river die je hem gratis hebt laten zien verlaat zelfs die hand je nog.
    • SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Hij bet elke keer he, preflop wel naar 4 BB raisen. Over de river twijfel ik, het zou kunnen dat hij een gemist straight heeft of een mid pair dus mss moet je valuebetten.
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
      raise flop.
      Je hebt hier een hele sterke hand en je wil protecten tegen een eventuele flushdraw of straightdraw. Ook als ie top pair heeft wil je hier protecten tegen 5 outs. als hij een set of 2 pair heeft is het jammer, maar het is erg onwaarschijnlijk dat je hier achter ligt. ik zou raisen naar ongeveer $0.30

raise turn
      zelfde als op de flop. Als hij hiet zijn straight of flush heeft gehit zal hij waarschijnlijk reraisen en kan je nog folden. door hier te callen moet je op de river waarschijnlijk nog een bet callen zonder info. hij kan hier namelijk betten met vanalles. als je hier raised dan weet je in elk geval waar je staat. en als hij een op deze turn een draw heeft gemaakt met bijvoorbeeld k/j met de schoppen koning wil je hiet nogmaals protecten. Als je gereraised word kan je hier veel makkelijker wegleggen dan waneer je hier called en op de river tegen een pot size bet komt.

check river.
      zo een beetje elke hand die geen bluf is verslaat je met deze river. top pair was een hele goeie mogelijkheid die hij kon hebben en met deze river die je hem gratis hebt laten zien verlaat zelfs die hand je nog.
      Ik raise toch telkens? Ok niet zoveel als jij zegt, maar wat ze meestal zeggen is om de pot te betten. Dan zijn de pot odds voor een draw niet goed genoeg.. Op de turn heeft hij zijn straigh gehit en een flushdraw met K high, het is me dan ook een raadsel waarom he me niet reraised. Of ik moest je verkeerd begrijpen, maar jij laat uitblijken dat de hand bijna niet beter gespeeld kon worden. Het is nochtans volgens het boekje lijkt me.. Ok, op de river moet ik misschien valuebetten, maar na zijn call op de turn dacht ik wel dat ik verslagen was.

Bet flop... hangt imo ene beetje van de tafel af, AA wil je spelen tegen 1 of 2 spelers. Ik merk vaak dat bij een raise van 4 BB's men enkel meegaat met een monsterhand, daarmee raise ik vaak naar 3 BB's, zeker met slechts 5 man aan tafel.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      een value bet op de river is hier gewoon geld weggooien. hij called je alleen als je beat bent en hij zal folden met een gemiste draw en bottom/middle pair. enige hand die je beat waarmee hij called is een Q.
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
      een value bet op de river is hier gewoon geld weggooien. hij called je alleen als je beat bent en hij zal folden met een gemiste draw en bottom/middle pair. enige hand die je beat waarmee hij called is een Q.
      Daarmee dat ik ook check/fold speel hier..
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      oh ik dacht dat je de BB was. in dat geval goed gespeeld.
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Prima gespeeld, heel slechte odds gegeven voor de meeste draws, het is mij een raadsel waarom hij bleef callen. Prima kans dat hij een monster aan het slowplayen is, daarom goeie check behind op river.
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      goed gespeeld.

Misschien een blokbet?
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      waarom een blokbet? ik vind zeker op de flop een protection bet het beste, als hij op een draw zit geef je hem geen goede odds in tegenstelling tot een blockbet. als hij vervolgens weer zwakte laat zien op de turn zou ik ook hoog betten om de pot op te pakken.

of zit ik hier nou op een verkeerde definitie van een blokbet? :)
      as played, nh imo.
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      :D blokbet is bet op de river tussen 1/4 en 1/5 pot, moet je doen als je hand goed genoeg is om aan de rest te laten zien;

zou hier dus te overwegen zijn..
    • SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Hij zit op de button dus waarom zou hij een blokbet doen??? Doe dan gewoon check behind (as played dus).
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      De turn mag misschien iets minder gebet worden omdat hij hier vaak c/r speelt wanneer hij een dikke hand heeft, maar vaak fold met marginale handen. Callen zal hij in deze situatie iets minder frequent doen, vandaar dat ik een lagere betsize prefereer.

Verder nh, ik denk niet dat ik de river valuebet, weinig slechtere handen die je daar callen.
    • Kapstok
      Kapstok
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Timor83
      Verder nh, ik denk niet dat ik de river valuebet, weinig slechtere handen die je daar callen.
      Daar zou ik mee uitkijken, hij called je alleen met een set of trips, en misschien 2 pair, en anders slowplayede die...., aan de andere kant is een valuebet op ze plaats, omdat als hij een monster op de flop hitten (trips of set in dit geval), zou het logisch zijn als hij de rope-a-dope gebruikt... zijn checkdown op de river is inderdaad raar, maar hij kan ook gewoon verwacht hebben dat hij zou betten en dan c/r maken...
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Kapstok
      Oorspronkelijk gepost door Timor83
      Daar zou ik mee uitkijken, hij called je alleen met een set of trips, en misschien 2 pair, en anders slowplayede die...., aan de andere kant is een valuebet op ze plaats, omdat als hij een monster op de flop hitten (trips of set in dit geval), zou het logisch zijn als hij de rope-a-dope gebruikt... zijn checkdown op de river is inderdaad raar, maar hij kan ook gewoon verwacht hebben dat hij zou betten en dan c/r maken...
      Flush, straight? Toch een pak meer handen die me beaten hier..