wat te doen?

• 7 antwoorden
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      fold, hij moet dit met AT+, 77+ doen om t plsu ev te maken, lijkt me niet realistisch.
    • tuneboy2301
      tuneboy2301
      Bronze
      het toernooi was net begonnen, dus ik durfde best te gokken. het zou anders geweest zijn als we een stuk verder waren geweest.

ik maak de call en hij showt 55, geen A of Q dus ik lag er uit. kom dit toch niet zo heel vaak tegen in MTT's met deze buy-in, maar ze zijn er dus wel ;)
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      hm vind het toch een no brain folder.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door tuneboy2301
      het toernooi was net begonnen, dus ik durfde best te gokken. het zou anders geweest zijn als we een stuk verder waren geweest.

ik maak de call en hij showt 55, geen A of Q dus ik lag er uit. kom dit toch niet zo heel vaak tegen in MTT's met deze buy-in, maar ze zijn er dus wel ;)
      Ik begrijp hieruit dat je het een goede call vind?

Als dat zo is, en je mijn mening niet serieus neemt, post dan aub geen handen, want dan verdoe je alleen maar mijn tijd. Als dit niet zo is, en je het met me eens bent, of een andere vraag hebt over de hand, dan be my guest om te posten.
    • tuneboy2301
      tuneboy2301
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks

Ik begrijp hieruit dat je het een goede call vind?

Oorspronkelijk gepost door tuneboy2301

ik vind het zeker geen goede call, ik zeg alleen dat ik best bereid ben om te gokken zo vroeg in het toernooi. misschien is dat niet de juiste strategie, maar als ik zo vroeg kan dubbelen dan heb ik wel iets om mee te spelen. en lig ik er uit, jammer dan, maar beter nu dan op de bubble. (let wel, ik wil 1ste te worden, niet om ITM te geraken)

en als je de mening niet serieus zou nemen nick, dan zou ik geen moeite doen om handen te posten. als ik het toch allemaal beter zou weten, waarom vraag ik dan om je advies? ik zit ook nog steeds in het leerproces.

Ik had zijn range op AJ+ en 88+, ik hoopte geen QQ+ te zien of een AK. hoewel die zeer zeker in zijn range zitten.

ik wilde de gok wagen om tge dubbelen ini de early stages
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Ik had zijn range op AJ+ en 88+, ik hoopte geen QQ+ te zien of een AK. hoewel die zeer zeker in zijn range zitten.

believe me, ik ben een gokker, maar tegen deze range lig je mijlenver achter.

EQ to win: 88+ AJ+: 53.479%
      EQ to win: AQo: 46.521%
    • tuneboy2301
      tuneboy2301
      Bronze
      ok, zal dit in gedachten houden en toepassen mocht zoiets zich nog voordoen.

iig bedankt voor het advies!