KK, moeilijk bord

• viewer88
      viewer88
      Bronze
      Titan Poker Cincinnati 0.01/0.02, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | saw showdown

Button ($0.32)
      SB SB ($4.61)
      BB ($5.66)
      UTG ($4.36)
      UTG+1 ($1.02)
      MP Hero ($5)
      MP MP ($1.88)
      MP ($6.56)
      CO-1 ($7.21)
      CO ($4.96)

Preflop: Hero is in MP with K:diamond: K:club:
      UTG calls 0.02, 1 fold, Hero raises to 0.08, MP calls 0.08, 4 folds, SB calls 0.07, 2 folds.

Flop (0.28) J:spade: T:spade: 4:club:
      SB checks, Hero bets 0.30, MP calls 0.30, 1 fold.

Turn (0.88) A:diamond:
      Hero bets 0.88, MP moves all-in for 1.50, Hero calls 0.62.

River (3.88) 6:club:

Juist gespeeld? Met die A op de turn zat ik natuurlijk ik de problemen, daarom ben ik ook een beetje onzeker over die potsized bet daar. Bij nader inzien was die bet misschien beter wat lager geweest, zodat ik bij een push nog kon folden.

Hoe denken jullie erover?
  • 6 antwoorden
    • Purity
      Purity
      Silver
      Idd een redelijk lastige situatie, die 2 callers preflop kan je waarschijnlijk zetten op een low pocket pair hopend op een set te hitten of iets van AK,AQ,AJ,AT,KQ suited of unstuited ( natuurlijk zou de vermoedelijke handrange iets groter kunnen zijn waarmee mensen zouden callen op deze limiet), maar om het veilig te spelen stellen we de handrange dus niet te groot op.
      Als we dan rekening houden met deze handrange merken we dat we bijna in 90% van de gevallen achterstaan. Dus mijn keuze zou hier c/f zijn of misschien een c/c als je gelooft dat hij met zwakke handen preflop zou callen en dan nog eens durft te bluffen, maar dat lijkt me toch wat onwaarschijnlijk.
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      tja... je betsize is iig goed imo, en op de turn zit er al 3 dollar in, en 60 c om te callen... dus callen die hap hopen op een gemiste flushdraw :)
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Check behind voor pot controle op de turn. Niet alleen is de flop nogal lelijk, ook Villains stacksize is ongemakkelijk (exact 2x pot op de turn) en dat maakt dat wanneer je bet je elke push moet callen, maar je in de meeste gevallen een crying call maakt. Het is waar dat behind checken in dit geval ook niet optimaal is, maar de situatie leent er zich in sommige gevallen zoals deze nu eenmaal toe.
    • Pasleppa
      Pasleppa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Timor83
      Check behind voor pot controle op de turn. Niet alleen is de flop nogal lelijk, ook Villains stacksize is ongemakkelijk (exact 2x pot op de turn) en dat maakt dat wanneer je bet je elke push moet callen, maar je in de meeste gevallen een crying call maakt. Het is waar dat behind checken in dit geval ook niet optimaal is, maar de situatie leent er zich in sommige gevallen zoals deze nu eenmaal toe.
      Hij kan de Turn hier niet behind checken, hij is namelijk first to act. Dus het is denk ik wel juist om gewoon door te gaan met het tonen van sterkte. As je dat namelijk niet doet zal een goede tegenstander zowiezo all in gaan waar je dan onmogelijk nog kan callen. Hij kan ook denken dat je bet op de flop un c-bet was en dat je nu je aas gehit hebt. De kans dat de tegenstander hier een A hit is imo ook erg klein, lijkt me niet dat die hier zit te floaten. Dit is wel een rare lijn een beetje, en ik denk dat de kans op een setje erg groot is, of een erg gelukkige hit met AT als villain niet goed genoeg is um AT gewoon preflop te folden. Een bluff zal t zowiezo niet zijn, want villain weet ook dat je daar nooit meer gaat passen.

Ben wel benieuwd naar de uitslag van de hand

Mvg,
      Pasleppa
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Verslagen met A8 schoppen.
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      tja die leggen ze niet zomaar neer.

ik denk dat je op deze limieten met een aas op het board je beter kunt opgeven. of in ieder geval niet de pot te groot te maken.

hier is het namelijk vaak elke aas is de nuts :D