Tournament Multitable en Final Table QQ

• Kookie
      Kookie
      Bronze
      Ok. 2 vraagjes:

1. Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar zijn sommige van jullie soms bezig met meerdere Tourneys tegelijk te spelen? In principe verhoogt het wel de kans om ITM te zijn, maar het heeft wel een effect op hoe je speelt. Het punt hier is wel dat er veel Tournaments zijn waar je het eerste uur kan rebuyen, wat het spel drastisch verandert (loose calls, sitouts met bigstack). Ikzelf heb dan ook wel de neiging om na een paar big wins de rest van het uur gwn te cruisen i.p.v. bulldozertje te spelen, wat het spel natuurlijk veel makkeljker maakt. Stel dat je je bij 4 Tornooien (of SnG's) registreert voor 1$. Is dat al te veel?

2. Ik zat gister in de Final Table van een uh.., volgens mij nogal donkeyrijk tornooitje ;) en had net een kerel eruit gekegeld voor de 7ste plaats. Vol moed krijg ik het rondje erna pocket Queens, maar! In de CO gaat een shorstack all-in en onmiddellijk volgt er een all-in van de grootste stack van de tafel. Iedereen fold en Ik zit op de BB. Het was voor al m'n chips...en ik Call.

Ik vroeg me af wat ik hier zou moeten doen.

To put things in perspective (spoiler):
      Het was een 1$ rebuy tourney en ik had met een add-on 2$ geïnvesteerd. de 7ste plaats was 24$, 6de 39$, 5de 50$..enz tot 1ste 257$.
      Moet je je play veranderen naarmate de stakes hoger worde? Als ik had gewonnen was ik bijna gegarandeerd op de 1ste of 2de plaats gekomen en nu moest ik het stellen met een magere 24$.
      De shortstack had pocket 3's as suspected en de bigstack had A-crap. Flop een A en ik zei nh...
  • 6 antwoorden
    • xordeh
      xordeh
      Bronze
      Heb nog niet naar de uitkomst gekeken.

Ik zou callen.

Er is een kans dat die bigstack je beat heeft.

Maar mij lijkt het hier dat ie probeert te isoleren met A10s of hoger dus je hebt een grote voorsprong op zen range. De shortstack kan alles hebben, maar voor mij is het zeker de gamble waard.

greetz,

jeroen
    • xordeh
      xordeh
      Bronze
      Juist naar de uitkomst gekeken, nice call!

stel dat je die pot wint ben je wss chip leader en maak je een grote kans op die €257.

Er is wel een situatie waar je dit wel mag folden, en dat is bij sattelite tournaments. Stel dat bij een satelite 5 mensen kwalificeren (in deze situatie) dan kan je dit eventueel folden. Stel dat zes mensen kwalificeren is dit voor mij een auto fold.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      mtt's moet je proberen te winnen, dat is het lucratiefste. Itm komen schiet niet zoveel op, aangezien de eerste prijs vaak 30-100 keer zo hoog is als de laagste itm prijs. Goeie call. Ik speel ook graag 4 mtt's tegelijk. Ik vind dat het juiste aantal. Dit vind ik omdat de toernooien op mn site meestal ongeveer 200 spelers hebben, en ik 1/4 van de keren op de final table kom. Als ik op een final table ben wil ik ALLES zien, en 100% geconcentreerd zijn, aangezien daar het geld te halen valt.

Btw: dat je "nh" zei, getuigt van doorzettingsvermogen, tegen je verlies kunnen, en respect voor je tegenstander, allemaal zeer goede pokereigenschappen. Goed bezig...
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Hallo Helemaalnicks

Het viel me gisteren al op dat je sterk speelt in tournooispel.

Zou je niet een paar keer een tournooi waarin je speelt willen aangeven met je tafelnummer. Kunnen we je eens volgen en wat van je leren?

Ik snap het natuurlijk ook wel wanneer je dat liever niet laat zien, maar het lijkt me erg interessant.

Groetjes,

Z.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Zeezout
      Hallo Helemaalnicks

Het viel me gisteren al op dat je sterk speelt in tournooispel.

Zou je niet een paar keer een tournooi waarin je speelt willen aangeven met je tafelnummer. Kunnen we je eens volgen en wat van je leren?

Ik snap het natuurlijk ook wel wanneer je dat liever niet laat zien, maar het lijkt me erg interessant.

Groetjes,

Z.
      als je msn hebt kan ik ook mn kaarten noemen. Ik speel af en toe 's avonds 10euro of 10 dollar toernooitjes op interpoker. Daar kun je wel kijken als je geen geld account hebt, maar je moet wel een account aanmaken om te kunnen kijken. Maakt op zich niet zoveel uit natuurlijk. Zeg maar wanneer je op het forum bent, dan kan ik je mn msnadres wel ff flashen.

Ik ben nog aant werken aan mn bss techniek, maar wellicht kunnen we een beetje tips uitwisselen dan. Vooral de stap naar sh is zwaar voor me.

Ik weet niet vanaf wanneer je gekeken hebt, maar ik ben vooral goed in de endgame, die op titan door de snelle blinds nogal vlug komt. Ik weet vrij goed wanneer ik moet raisen/stealen op die grote blinds. Heb mezelf al meerdere keren verdriedubbeld op blindsteals op de bubble.:p
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Lijkt me leuk om eens mee te kijken en msn-en.

Ik gebruik nooit msn (alleen gmail), maar dat kan natuurlijk wel. Interpoker ken ik niet, dus die moet ik eerst installeren.

Het wordt nu ff druk voor me, maar zodra ik het rond heb laat ik het weten.

Groetjes,

Z.