Partypoker bonus

• Kapstok
      Kapstok
      Bronze
      Nadat ik de quiz gecompleted had, bleek dat je op maar 5 verschillende servers kon "storten", via die bonuscode, partypoker was de enige waar ik nog niet zat... maar nu heb ik dus het probleem bij partypoker, bij cashier staat alles in het Duits, terwijl de rest van partypoker wel Engels is , daarnaast vroeg ik me af of je bij partypoker wel of niet eerst moet storten voor die bonus van PS? Want als ik wil storten staat er "bonuscode: ps150" & er staat dat je $49.00 bonus krijgt, maar is dat van PS of van partypoker zelf?
  • 18 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      waarom je cashier in het duits is terwijl de rest wel in het engels staat weet ik even niet (kun je dat nergens veranderen bij options of preferences?)

Je hoeft zelf geen storting te maken voor deze bonus.
      Je kunt met de $50 startkapitaal dat je van pokerstrategy krijgt spelen, om deze te houden moet je echter wel binnen 90 dagen 300 PartyPoints bij elkaar spelen (maar das wel goed te doen hoor).
      bij 900 basis PartyPoints (dus zonder de eventuele multipliers) ontvang je nog eens een $100 bonus op je account.

belangrijk is dat je tussentijds geen storing maakt, of onder de $1 komt, dan vervalt je bonus namelijk.
    • Kapstok
      Kapstok
      Bronze
      Storing of storting? wat bedoelde je ^^ en hoe kan ik weten of ik de $50 heb buiten het in me cashier te zien?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door Kapstok
      Storing of storting?
      storTing :D
      (al zou ik als het even kan een storing ook vermijden, kost weer zoveel tijd enzo :P )

die laatste vraag snap ik niet helemaal. Ik weet dat je bijvoorbeeld bij full tilt een email krijgt wanneer je je geld krijgt (weet nu even niet zeker of dat bij partypoker ook zo is)
    • Kapstok
      Kapstok
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Oorspronkelijk gepost door Kapstok
      Storing of storting?
      storTing :D
      (al zou ik als het even kan een storing ook vermijden, kost weer zoveel tijd enzo :P )

die laatste vraag snap ik niet helemaal. Ik weet dat je bijvoorbeeld bij full tilt een email krijgt wanneer je je geld krijgt (weet nu even niet zeker of dat bij partypoker ook zo is)
      jah dat bedoel ik dus ook :)

Ik weet niet of ik nog op een speciale manier genotificeerd wordt, zoals email bijvoorbeeld, als de storting eenmaal aangekomen is ;)
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      je krijgt als het goed is een email over de storting
    • Kapstok
      Kapstok
      Bronze
      Ik hoop het, ik wacht volgens mij al meer dan 60 uur x)
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      het zal waarschijnlijk snel komen. Normaal tellen de uren in het weekend niet mee, maar hopelijk heb je het geld morgen al.
    • Kapstok
      Kapstok
      Bronze
      Ik hoop het ook... dan eens gaan kijken hoe ik die andere $100 vrij ga spelen... SSS op 4 tafels was toch het meest effectieve om dat vrij te spelen?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      ja het is het beste om te beginnen met SSS, omdat je voor BigStackStrategy eigenlijk niet genoeg bankroll hebt. met SSS heb je wel een goede bankroll en je kunt bij SSS makkelijker meerdere tafels spelen.
      bouw dit echter langzaam op. doe eerst bijvoorbeeld 2 tafels, wanneer je dit goed afgaat, en toch nog overzicht hebt van wat op de tafels gebeurd doe je er n tafeltje bij.

wanneer je handen tegenkomt waavan je niet zeker weet of je ze juist gespeeld hebt kun je ze posten in het SSS forum. zodat anderen hun visie erop kunnen geven. uiteraard kun je zelf ook naar de handen van anderen kijken en erop reageren.
    • Kapstok
      Kapstok
      Bronze
      Nou.... ik heb het nog steeds niet ~~ Ik vraag me af hoelang het gaat duren :O

Ik wacht al op de bonus sinds ik me geregistreerd heb.... :

Profiel voor Kapstok Avatar/User Tekst

Registratie Datum: 08.05.2008
      Rang: Basic
      Laatst actief: Vandaag, 18:30

4 dagen dus oO
    • Kapstok
      Kapstok
      Bronze
      en nog steeds niet...
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hoi!

heb je niet toevallig een e-mail gekregen over n ID-Check? het kan zijn dat deze in je junk mail terecht is gekomen, zou je even moeten checken.
    • Kapstok
      Kapstok
      Bronze
      Héhé gevonden... ik heb inderdaad een email over een ID-check... alleen nu gaan kijken hoe ik dat ga doen... ik heb hier een scanner staan maar weet niet of die is aangesloten, ik hoef toch alleen de voorkant van me id te kopiëren? of ook de achterkant?, en is het erg als ik de foto wazig maak? het gaat tenslotte om de gegevens...
    • Kapstok
      Kapstok
      Bronze
      ? Is het erg als ik de foto weglaat ivm. internetleaking etc...? Jullie hebben toch alleen mijn gegevens nodig?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      oeps, sorry..gelezen. maar door bezigheden daarna vergeten te antwoorden.

uuh, ik DENK dat het niet zon probleem is omdat het inderdaad vooral om de gegevens gaat. Ik zou hem opsturen, als het dan "afgekeurd" wordt, zul je wel een tegenbericht krijgen dat je hem opnieuw moet insturen.
    • Kapstok
      Kapstok
      Bronze
      Oke, meteen maar even die kopie opsturen dan :)
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      succes! hopelijk krijg je je startkapitaal nu snel, zodat je kunt beginnen :D
    • Kapstok
      Kapstok
      Bronze
      Ik hoop het ook ^^ Net verstuurd, heb paar dingen zwart gemaakt :P hoop dat het niet verkeerd is nu...