Strategie / game?

• Kapstok
      Kapstok
      Bronze
      Ik speel nu al enkele maanden voor echt geld op everest poker / pokerstars, en binnenkort ook op partypoker (na de bonus)...

Alleen heb ik geen vaste game's die ik speel... behalve 4NL e.d. low stacks + een SNG / MTT hier en daar... maar niets vasts.... ik verdien genoeg om me suckouts / beats / slechte spel te compenseren, maar dan houdt het ook op, zo heb ik bijvoorbeeld met 10$ 2 maanden op everest kunnen spelen doordat ik de buy'ins van sng / mtt kon funderen met wat ik uit de FR won.... maar een echt stijgende lijn zit er niet in, de SSS is ook niks voor mij... dus vraag ik me af wat jullie me aanraden om te spelen / welke strategie me aan te houden of iets dergelijks =\

Mvg. Kapstok
  • 4 antwoorden
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      dan zou ik eerst eens gaan kijken waarmee je dan al die tijd de games mee hebt gefinancierd. welke games waren voor jou het meest winstgevend.

waren dat de sit en go of waren dat meer de FR cashgames.

overigens is de SSS ook niet per se een strategie die je moet blijven proberen. wel is het handig om je pre flop spel te verbeteren. je leert wat winstgevende situaties zijn/kunnen zijn. en verder is de SSS heel handig om je bonus mee vrij te spelen. het kan dus geen kwaad om het een possje te proberen, al wordt je hier nergens toe gedwongen natuurlijk :D .

ik zou persoonlijk zeggen probeer de SSS een aantal weken en stap dan over naar wat je het beste lijkt.

overigens kun je natuurlijk ook altijd nog FL(fixed limit) proberen. daar is ook genoeg over te vinden hier.
    • Kapstok
      Kapstok
      Bronze
      Ik heb iets tegen limieten (A) maar inderdaad fundeerde ik de toernooien voornamelijk met de FR games... ik gebruikte vroeger ook de SSS met 4 tafels tegelijk... dat ging een tijdje goed maar ik merkte wel dat als ik dan al 2 uur overdag pokerde, dan behaalde ik een winst van $10/$15... dat ik dat als ik 's avonds verder ging weer verloor =\.....
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      SSS ruled: link
    • Kapstok
      Kapstok
      Bronze
      You say that you use the SSS, which means you buy in 20BB, but at micro stacks at stars, which you say you play on, the minimum buy in is 50 bb... so how you did that accordingly?