Ook nieuw

• Johnnypokerlover
      Johnnypokerlover
      Bronze
      Hoi,

Ik ben Jan en speel nu sinds een paar maanden poker .
      Voornamelijk op de heel lage limieten van 5c/10c .
      Gaat best wel goed , maar wordt een beetje flauw van al die mensen die met niks maar meegaan en neit weg zijn te jagen.
      Wil daarom overstappen naar de hogere limieten $2/$4 .
      Gaat ook daar al wel een beetje goed , maar de bankroll is helaas niet goed om dat steeds te doen .
      Overweeg daarom ook over te gaan op no limit .
      Oke, laat het hier voorlopig maar bij.
      Groetjes,

Jan
  • 4 antwoorden
    • Classical
      Classical
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Johnnypokerlover
      Gaat best wel goed , maar wordt een beetje flauw van al die mensen die met niks maar meegaan en niet weg zijn te jagen.
      Welkom! Wat betreft bovenstaande: niet bluffen, wachten op goede kaarten, value-betten en incasseren :)
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      wtf lol 2/4 das echt veels te hoog gegrepen. Daar ku je in no time 2/3 van je bankroll verliezen man. Niet doen!!!

Idd. Gewoon weten wanneer je weg moet gaan en kei en kei hard value betten.

Geloof me maar dat die goede spelers die op 2/4 spelen het liefst bij het niveau van 5c/10c zouden spelen.
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      2/4 gaat het wel heel hard

Op lagere limieten heb je soms al potten van boven de 100$, dat betekent al gauw 30-50$ betalen. Op een enkele hand, die je gewoon kan verliezen

ik zou het artikel over bankroll management goed doornemen als ik jou was, als je dan hogere limieten wil spelen OK, maar 2/4 is echt een dure grap
    • Classical
      Classical
      Bronze
      Hij speelt wel FL, dus voor $2/$4 SH heeft hij iets van $2000 nodig.