Ranking

• Pasleppa
      Pasleppa
      Bronze
      Hoi! ik heb een vraagje over de ranking.

Ik neem aan dat het een internationale aangelegenheid is? En ik speel alleen op mansionpoker, maar ik had gehoord dat dat maar langzaam geupdate werd bij mansion, heeft dit ook invloed op de ranking?

Wel een leuk onderdeel trouwens,
      Mvg Pasleppa
  • 10 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      bedoel je de ranking van de Top100 promotie ?

dit is inderdaad een internationale ranglijst, je kunt HIER echter ook de "stand" van alleen de nederlandse community zien.
      Dat de punten bij mansion soms iets langer duren om geupdate te worden maakt hiervoor niet uit, deze worden altijd (achteraf nog) meegenomen.

Of bedoel je met de rankings de statussen bronze, silver gold, etc?
      ook hiervoor maakt het niet uit dat de punten soms iets achterlopen, ze worden uiteindelijk wel bijgeschreven, waardoor je punten voor je status behoud/verbetering altijd redelijk up-to-date zijn. Je behoud je status namelijk ook soweis tot het einde van de maand. Dus stil je word vandaag goud, maar kan morgen niet spelen, dan is het niet zo dat je meteen je status weer kwijt bent omdat je onder de "goud-grens" komt.
    • Pasleppa
      Pasleppa
      Bronze
      Ja ik bedoelde de top100 promotie, excuses voor de onduidelijkheid.
      Is het moeilijk om in die top100 te komen? Hoeveel moet je ongeveer spelen en op welke limieten? Ik speel trouwens bijna alleen sng's, ben ik dan alle helemaal kansloos? :P
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      die top100 zou ik voorlopig even uit je hoofd zetten :D (no offense), je moet er veel en hoge limieten voor spelen. Bijna alle Diamand members komen in de top250 geloof ik.
      Om diamond te worden moet je binnen in 4 weken 7500 Strategypoints halen. Aan de hand van je eigen points zou je kunnen proberen n schattign te maken van hoeveel je zou moeten spelen :P

het is makkelijker om je punten te verdienen met cashgames dan met sng's.
      Maar als sng's je beter liggen, kun je je daar beter op concentreren, je moet zeker niet gaan overstappen alleen om in de top250 te komen :D
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Vorige maand moest je 20.8k SP halen voor plaats 100 en 13.5k voor plaats 250, is best veel werk.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      jee, zoveel al? niet eens gechecked.
      Dus alleen diamond is bij verre al niet niet meer genoeg dan, dat gaat snel dan. bij invoering van het nieuwe systeem zouden bijna alle diamond members in de top250 komen.
    • Kapstok
      Kapstok
      Bronze
      Verbeter me als ik het mis heb, maar volgens mij zijn al die top 100 members (bijna allemaal) ofwel studenten die besluiten een tijd vrij te nemen (jaartje niks doen om te kunnen pokeren, ik ken er genoeg die dat gedaan hebben) ofwel gewoon mensen die teveel vrije tijd hebben en geen school / werk wat buitenshuis is....
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      of gwn mensen die op hoge limieten spelen waardoor ze meer rake moeten betalen en punten krijgen :)
    • SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Hoogstwaarschijnlijk mensen die zoveel verdienen met poker dat school/werk hun niet meer veel kan schelen ;) .
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ik kan ook makkelijk 30k SP per maand spelen, maar dan verdien ik echt niet zoveel dat ik me nergens druk om moet maken hoor.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      als je je rakeback dan uitcasht ben je wel een aardig stuk op weg (ik zeg niet dat het n vetpot is).

Daarbij komt: wil je bij het spelen de druk hebben dat als je AA gekraakt word je je huur niet kan betalen...bij wijze van spreken.