Vraag over lage bankroll

• Kapstok
      Kapstok
      Bronze
      Na op stars extreem veel beats gehads te hebben en door veel luckboxes uit toernooitjes geknikkerd worden die eigenlijk me BR niet konden betalen (de buyin) heb ik nu een BR van $1.34 over xD , enige wat ik kan doen lijkt me is proberen met SSS hopen op een paar x doublen?
  • 6 antwoorden
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Kapstok
      Na op stars extreem veel beats gehads te hebben en door veel luckboxes uit toernooitjes geknikkerd worden die eigenlijk me BR niet konden betalen (de buyin) heb ik nu een BR van $1.34 over xD , enige wat ik kan doen lijkt me is proberen met SSS hopen op een paar x doublen?
      Freerolls spelen.
      Je kan hier niet meer mee SSS'en.
      Je zou ook heel snel ff FL kunnen leren en daar op de laagste limiet gaan spelen.

Maar je bent hier eigenlijk al een beetje te laat mee natuurlijk...
    • Kapstok
      Kapstok
      Bronze
      freerolls lol... heb ong. 8 verschillende pokerrooms... als die partypoker $50 bonus nog lang wegblijf ga ik dat inderdaad wel doen... probleem met freerolls is dat ze tijd op slurpen (zeker 6 uur als je beetje pech hebt...) en zoveel tijd heb ik niet elke week :(
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      anders doe je die quiz ff ;)
    • Kapstok
      Kapstok
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Kapstok als die partypoker $50 bonus nog lang wegblijft

*kuch*
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      storten...
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door ajfonso
      storten...
      vooral niet zelf storten nu!

Important: The bonus will expire if you make a deposit yourself, or if at any point in time you have less than $1 in your account.

Gewoon even geduld, je startkapitaal zal er waarschijnlijk snel genoeg aankomen. Check echter wel even je email (ook je junkmail) of je niet een mail van onze support hebt gekregen ivm een ID-Check.