99 overpair op flop

• Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Dat deze slecht gespeeld is had ik zelf al onmiddelijk door :) ... Graag feedback over hoe je een dergelijke hand het beste speelt. Ik dacht al onmiddelijk na men call op de flop dat ik hier had moeten raisen of pushen.

Titan Poker Dirty Dozen "Jackpot Sit N Go" 10/20, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | [color:#C00000]saw showdown[/color]

Button Button (1000)
      SB (1000)
      BB BB (1000)
      UTG UTG (1000)
      UTG+1 [color:#C00000]UTG+1 (1000)[/color]
      CO (1000)

Preflop: UTG+1 is UTG+1 with 9 :club: 9 :heart:
      UTG calls 20, UTG+1 calls 20, 1 fold, Button calls 20, 1 fold, BB checks.

Flop (90) 8 :heart: 3 :spade: 5 :spade:
      BB checks, UTG bets 90, UTG+1 calls 90, 2 folds.

Turn (270) J :club:
      UTG bets 270, UTG+1 moves all-in for 890, 1 fold
  • 4 antwoorden
    • Kapstok
      Kapstok
      Bronze
      Ik zou dit preflop pushen, hoogstwaarschijnlijk lig je preflop al voor, als je dan een goodsized bet maakt van 3/4x de BB heb je paar voordelen, iemand met een hogere pp dan jouw zal je reraisen, dan kan je nu bijtijds folden, iemand die je called heeft waarschijnlijk 2 overcards, waardoor je op de flop kan zien of je voorligt, met deze flop lig je dus waarschijnlijk voor, doordat je een CBF kan maken van half pot sized, weten mensen niet wat je hebt, je raised preflop, met zo'n lage flop wat kan je dan hebben als je een CBF maakt? ze schatten je eerder op 2 overcards in en denken dat jet met een normale CBF probeert de pot te stealen, waardoor je ze kan trappen omdat ze niks hebben tenzij ze false play maken ^^
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      raise preflop. Flop kun je best callen, turn zou ik dan wel folden. Maar ik kom nooit in zulke nare spots, omdat ik 6handed altijd preflop raise met 99, of een raise call voor setvalue. Zo weet je niet wat je hand waard is.

@kapstok: je denkt te hard na imo. Zo moeilijk is het niet ;) .
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks
      raise preflop. Flop kun je best callen, turn zou ik dan wel folden. Maar ik kom nooit in zulke nare spots, omdat ik 6handed altijd preflop raise met 99, of een raise call voor setvalue. Zo weet je niet wat je hand waard is.

@kapstok: je denkt te hard na imo. Zo moeilijk is het niet ;) .
      Interessant, nochtans kan je best 99 callen volgens de artikelen op deze site. Normaal raise ik zelf ook 99 preflop, maar enkel als ik positie heb.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      je hebt toch positie?

En de artikelen zijn ook voor 9-10 handed geschreven, 6 handed zou ik altijd raisen hier.